Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Něco pravdy v tom je, ale já bych s takovým textem, tvářícím se jako hluboká studie osoby, na veřejnost nelezl.

2 1
možnosti
Foto

I16v80o 39C30i90l81i59c48h

17. 12. 2014 14:39

Já si to tedy pamatuji o dost jinak, ale ČT má přece vždy pravdu ;-D Navnadila jste mne, abych si přečetl i tu Vaši pravdu o Havlovi, jistě to bude podobně zábavné čtení ;-)

0 0
možnosti
Foto

Napište panu Ladislavu Chudíkovi, že chcete endoprotézu jen od něj. ;-D

4 0
možnosti
PK

P14a77v86e95l 95K35u33l41a

17. 12. 2014 21:08

Tak to byste Cvachovi snad neudělal, ne?;-D

2 0
možnosti
Foto

Prostí lidé mají rádi, když jim pravdu, která je v životě složitá a nejednoznačná, předestře někdo v jednoduše čitelné hodinové televizní inscenaci. Zejména když to inscenátoři podají tak, jak to dotyčnému divákovi vyhovuje. Až budou dávat v televizi film o Janu Husovi v komunistické interpretaci od Otakara Vávry, paní Formánková zaplesá, že se konečně dozvěděla, jak to tehdy před šestisty lety vlastně přesně bylo.

8 2
možnosti
LW

L18e64o 75W84o47l11f

17. 12. 2014 10:49

Tyhlety domácí úkoly z pilnosti k ničemu nevedou.

7 0
možnosti
AT

Přátelská rada: nedávejte do titulku svých článků slovo pravda

12 0
možnosti
AT

Až do uvedení seriálu jsem žil v totální neznalosti událostí let devadesátých ;-D

(Ještěže seriózní komentátoři nečerpají informace ze šablonovitého ztvárnění postav v populárně-historických pseudodílech.)

2 0
možnosti
LR

Také jsem žasl - stačilo mi zaslechnout z tohoto filmového veledíla pár útržků konverzace.

A bylo mi jasno, že já jsem tedy žil v jiném Československu.

2 0
možnosti
Foto

Cokoliv napíšete o Klausovi kolegyně 8-o - přívlastky si a´t si doplní každý sám je v této zemi na dvě věci.V českých masmédiích jako ve společnosti je spousta klausíků - neumětelů se sklony ke společnosti nazývající se nepřizpůsobivými občánky a tak jen snad vnější tlaky jako je např. 5 stupňů pod nulou mohou cosi opravit v genech těchto jedinců.[>-]EUdržím vám palce [>-]EUR^

0 0
možnosti
LR

Nemohl byste své sympatie vyjádřit srozumitelně a bez pravopisných chyb?

Chápu ovšem, že jste-li příznivcem tak úžasně naivního textu, tak s tím jistě souvisí celková mentální výkonnost.

3 0
možnosti
LR

Neuvěřitelně naivní text.

5 1
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka