Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

S matikou jsem problém nikdy neměl, ale bojoval jsem s fyzikou. Po změně profesora, bývalý "jel" podle učebnice...."naučte se vzorce, vypočítejte odpor v tomto obvodu a vytvořte graf v závislosti na teplotě" a nový dokázal uvést příklady proč je potřeba něco takového provádět a vycházel z toho, že není nutné znát všechny vzorce, ale vědět, kde si je najít.

2 0
možnosti
JA

koukám, že mám problém i s češtinou....takže uzavírám větu: po změně profesora jsem ze 4 ve druháku měl ve třeťáku 1 a ve čtvrtém ročníku 2.

2 0
možnosti
JC

Žádné buňky na matematiku neexistují. Člověk buď inteligentní je, nebo není. Když není, může si aspoň pamatovat.

Povinná maturita z matematiky je zcela nezbytná. Výuka matematiky je nejlepší způsob tréninku mozku a výsledkem je dokonce mírné zvýšení inteligence, což žádný jiný školní předmět nedokáže. Aby se matematika začala zodpovědně učit na všech středních školách, je nezbytná, aby se z ní povinně maturovalo. Národu to bude ku prospěchu.

8 1
možnosti
JT

Souhlasim s vami. Fakt zadny jiny predmet nezvysuje inteligenci ? Ani telocvik ? Ani nabozenstvi ?

1 0
možnosti
Foto

Ještě doušku. Dvě procenta studentů v roce 2014  neudělalo maturitu z češtiny. Tak ji také zrušíme, protože žáci na ni nemají buňky.  Nebo maturity příště uděláme takové, aby byla jistota, že to udělá každý tydýt. Typická česká vlastnost je svádět vše na někoho jiného a nehledat vinu u sebe.Propadlohodně studentů z matiky, tak za to nemůže škola, nemůžou za to studenti,ale všichni kolem, protože jsou blbci a nepochopili, že nemůžou po našichdětičkách chtít znát matematiku, protože na to chudáčci nemají buňky a učiteléti přece neučí špatně matiku, to není jejich vina. Za to mohou všichni kolem.

11 0
možnosti
JB

někdo zase nemá buňky na cizí jazyky (jako já). přesto je maturita z cizího jazyka povinná. je to taky diskriminace ?

9 0
možnosti
Foto

Ustupovat v náročnosti maturity by byl začátek konce našeho školství. Proč by maturitu musel mít kdekdo? Kdysi to byla známka "vzdělanosti". Je cílem, aby ji měl každý trouba? To vzdělanost národa nezvýší, jen to devalvuje maturitu jako takovou.

20 1
možnosti
PM

P42e50t18r 44M58o16o50s

25. 6. 2014 14:32

Problém je v samotném pojmu "maturita". Musí se nutně jakákoliv závěrečná zkouška na střední škole takto nazývat, přestože se jedná často o zkoušky svým obsahem nesrovnatelné, stejně jako nemůžete srovnávat gymnázia/technické odborné školy s konzervatořemi, či zhůvěřilostmi typu Rodinná škola.

Tak se dospělo k tomu, že se srovnávají hrušky a jabka a výsledkem je "jednotná státní maturita".

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s tím, že matematika je základem všeho. Moje dcera chodila na gymnázium a vždy měla z matematiky hrůzu. Učila se velmi dobře, ale matematika v ní budila hrůzu.Před písemkou doma zvracela. Ve třetím ročníků přišel nový matikář, který měl jejich třídu. Za půl roku měla dcera z matiky dvojku a doma říkala, že ten učitel je učí matiku tak, že ji chápe a nechápe proč se ji tak bála. Když to shrnu, jsem přesvědčen, že záleží hodně na tom, kdo  matiku učí a jak ji učí.

12 1
možnosti
Foto

J10a60n 73P82a16v65e91l19k26a

25. 6. 2014 10:06

S tím nesouhlasím. Doporučuji blog pana Karla Janušky. Je to matematik, který cpe matematiku i do práva, logicky prohrává soudy a pak nadává.

Matematika má v životě své místo, ale rozhodně to není gro, kolem kterého se točí svět.

1 2
možnosti
JV

Paní, že by matematika mohla potlačovat logické myšlení, to si dejte zarámovat, protože s takovým nesmyslem vás na světě moc nebude. A proč si studenti nevybírají k maturitě matematiku vám prozradím: Protože se u ní musí přemýšlet. U mnoha jiných předmětů se dá strojově nabiflovat, nebo dokonce opisovat z taháků.  Doufám, že jsem vám rozšířil obzor.;-)

17 1
možnosti
Foto

Myslím pane Vondráčku, že málo víte o realitě výuky matematiky a málo víte o tom, co se děje dětem v hlavách, když se matematiku učí. Jsem si zcela jist, že u mnohých dětí stvávající podoba výuky matematiky potlačuje nejen logické myšlení ale i chuť přemýšlet.

0 0
možnosti
RC

Pletete pate pres devate.

1) Chladek je telocvikar, proto chce 3. hodinu TV, jeho aprobace s matematikou vubec nesouvisi.

2) matematika rozviji logicke mysleni, problem je, ze nekteri ucitele ji neumi ucit a nekteri zaci se ji proste nauci nazpamet, jak jsou zvykli v jinych predmetech. Navic matematika vyzaduje soustavnou praci, nebot bez zakladnich znalosti nelze pochopit slozitejsi veci.

3) ja nemam bunky na jazyky a presto jsem musel maturovat jak z cestiny, tak z dalsiho ciziho jazyka (rustina). Neni to diskriminacni?

4) Znalost literatury a teorie mluvnice je k zivotu stejne nepotrebna, jako nektere partie z matematiky, presto to patri ke vzdelani, stejne jako matematika.

16 1
možnosti
ZS

No, nevím. Jsou lidé, kteří se nikdy nenaučí češtinu, dnes je to samý dyslektik, dysgrafik, nikdy nepochopí, že  pro psaní i/y jsou pravidla a nedokáže je ani odvodit. Pak jsou ti, kteří se nikdy nenaučí cizí jazyk, byť to mnohokrát zkoušeli. Takže - zrušíme maturitu z češtiny a cizího jazyka, aby nebyli diskriminováni? To se bude maturovat z těláku? No jo, a co ti, kteří neudělají kotoul nebo nevyšplhají 4 metry?

7 1
možnosti
KV

Matematika logické myšlení spíš zamotává

Autorka zřejmě hodně matematiku studovala. ;-D

7 1
možnosti
JT

Autorka zjevne citila potrebu se vyjadrit k necemu, cemu vubec nerozumi. Ze bych splodil take nejaky blog, treba o palickovani ?

4 1
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka