Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3lipy

18. 4. 2008 10:47
Haničko,

jak já se dlouho chystám takový článek napsat! Už nemusím-díky. LV

0 0
možnosti
HF

Hana F.

18. 4. 2008 11:27
Re: Haničko,

Libuško, to je ta naše telepatie :-)

0 0
možnosti
JP

J. Polame

18. 4. 2008 9:14
vyhoreni

Tedy rozhodne nepatrim ke karieristum. Naopak jsem hodnocen jako rebel:-) Ale protoze me prace bavi tak jsem to trochu prehanel. No a vyhorel. V zivote jsem si nedokazal predstavit kam az cloveka neustaly stres dokaze dohnat. 2 mesice jsem byl doma a nebyl schopny vubec vyjit mimo byt, ted uz je to lepsi ale porad jeste nejsem uplne OK (po pul roce). Proto mala rada: delejte svou praci nejlepe jak muzete ale nezapominejte ze jsou i mnohem dulezitejsi veci:-)

0 0
možnosti
NB

j@ck

18. 4. 2008 9:22
Re: vyhoreni

Ja se ridim jinym heslem: delej svou praci s co nejmensim moznym odporem a s co nejmensimi vydaji energie. Tj. ani zdaleka ze sebe nevydavam sve maximum, ktere bych mohl, nenervuju se s kravinama, pokud na pracovisti neco nefunguje, protoze to neni moje starost. Nedelam svou praci tak, jak nejlepe mohu, ale abych s tim mel co nejmene starosti a vydaju. Energii si setrim na dulezitejsi a prijemnejsi veci :-)

0 0
možnosti
RB

RBE_CZI

18. 4. 2008 8:44
svatá pravda..

vidím to u některých svých kolegu.....

0 0
možnosti
JC

Jarcho

18. 4. 2008 8:28
Tentokrát máte plnou pravdu, paní Formánková.

Až na ten poslední odstavec - o tom nic nevím.

Ale v ostatním máte plnou pravdu.

Šílený kult kariéry, úspěchu, aktivity, spolu se ztotožněním se s zaměstnavatelem a z toho plynoucím extrémním nasazením vede k těžkému syndromu vyhoření.

A ze syndromu vyhoření se pak už nedá utéci ani alkoholem, ani drogami, ani rozvodem a mladou milenkou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3887x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka