Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Líba Č.

19. 12. 2007 8:51
Haničko, sluníčko,

zapomněla jsem ti pogratulovat, žes byla, v žebříčku úspěšnosti, lepší než já;-D;-D;-D. A taky ti řící, že hezky píšeš, jako já ;-D Moc tě pozdravuji a přeji hezké Vánoce i celé tvoji rodině.V L.

0 0
možnosti

Jirka původné A

19. 12. 2007 8:46
paní Hano....jmelí je moc fajn, hezké čtení

jenom bych trošku poopravil....to parazitování, není až tak "parazitování" spíše je to symbióza. Ono tou fotosyntézou dodává živiny do těla hostitele v celkem velkém množství. Ale to je jenom taková hloupost.

Máme obrovské jmelí v Ložnici zavěšené pod lustrem už cca 5 let.....vůbec neuschlo a je stále jako "nové" . Má průměr takový metr a půl......a už jsme si nějak na něj zvykly, že ho nesundaváme. Uvidíme, jak dlouho vydrží....

0 0
možnosti

Jirka původné A

19. 12. 2007 8:47
omlouvám se za chyby v pravopisu a překlepy.....jsem blbec..

0 0
možnosti

Jarda

19. 12. 2007 8:46
To je až neuvěřitelné,

čemu všemu lidi dokážou věřit.

Jmelí je snad samo o sobě dost hezké na to, aby se k němu musely přidávat takové nesmyslné pověry.

0 0
možnosti

Pepan A2

19. 12. 2007 8:30
Zase moc hezký. Zatopil jsem a

mám dotaz, kdy Tě načapám pod jmelím?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka