Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Alfie

18. 12. 2007 11:31
A odkud se berou? :-)

Každý rok před Vánocemi je všude plno nářků na konzumní deformaci tradičních svátků - těmi ostatními, ovšem. Všichni mí přátelé také nadávají na nákupovací šílenství. Ale pak mi nejde do hlavy - kde se berou ty davy v nákupních centrech??? :-)

Už tři týdny nemám odvahu tam vkročit, protože mám z davů a front silně nepříjemné pocity. Došla jsem dokonce tak daleko, že se stravujeme ze sortimentu, který lze pořídit na benzínce (ne, naftu nepijeme :-)

0 0
možnosti

Jirka původní A1

18. 12. 2007 10:59
PEPANE A2 .... VY TAJNŮSTKÁŘI....

nepochlubil jste se, že jste byl taky oceněný.....mohu ještě s Vámi kamarádit, když už jste na červeném koberci?

0 0
možnosti

Pepan A2

18. 12. 2007 11:16
Re: PEPANE A2 .... VY TAJNŮSTKÁŘI....

Vytahuji se jenom tím, co stojí za zmínku. To je třeba to, že se kamarádím s Hankou a Libuškou a nebo s Vámi. Ostatní nestojí za řeč. Já stojím jenom o trvalé hodnoty a ne ty pomíjivé.

0 0
možnosti

Andy

18. 12. 2007 10:12
Bdy den vsem :-)

Vytvorit kouzelnou atmosferu,vycarovat pekny stromecek, upect chutne cukrovi a tvarit se desne tajemne. To je dulezite. Pak jsou deti tim vsim tolik "nakazi", ze skacou stestim z uplne kazdeho darecku..i ta nejvetsi blbustka nebo malickost je tesi a v nas vyvolava uzasne dojeti  neni to o penezich...opravdu ...je to o kouzlu...o atmosfere :-)

A kdyz uz jsme u te atmosfery, take se vam stava ze na Stedry den mate doma zmatek a nekdy se i pohadate?

U nas se to stava. I kdyz jsem za ta leta na zmatek pripravena, vzdy mne neco "prekvapi" ...treba se jednou stalo toto. Je 24 rano...a chceme zdobit stromecek....ukaze se ale, ze je na balkone primrzly...manzel mu chtel pomoci a dal ho do kbeliku s vodou..a ta zmrzlaaaaaaa....a meli jsme stromecek primrzly v kbeliku nakrivo....no nenastvalo by vas to? ;-D

a tak je to skoro kazdy rok..vzdy se neco ...stane :-)

0 0
možnosti

Jirka původní A1

18. 12. 2007 10:20
Andy....

myslím, že nepřekonáte, to, že moje mamča zlomila otcovi ruku koštětem.....a když byla s ním na dělání sádry, jenom řekla doktorce....nechtěl uklízet...a bylo to . A to prosím ráno 24.....

0 0
možnosti

Pepan A2

18. 12. 2007 9:44
Jako vždy to nemá chybu.

Topení jsem dal a těší mě, že obě moje favoritky se umístily v první pětce. Jste obě super. Ty i Libuška. Měj hezký den.V

0 0
možnosti

Jirka původní A1

18. 12. 2007 10:13
Re: Jako vždy to nemá chybu.

Pepane, kde jste našel výsledky, toho Blogera...jestli mluvíte o tomhle...

0 0
možnosti

Jirka původní A1

18. 12. 2007 8:47
paní Hano....

ano o tom to celé je.....krásné Vánoce nejsou jen o hmotných statcích, ale o příjemném času strávených s rodinou. Mimochodem já jsem si včera vybral velmi hezký dárek a velmi nemateriální, ale duchovní, až přímo umělecký....co jsem dostal od Mikuláše od manželky.

Pepane, teda mohu říct, že poprvé s Vámi nesouhlasím.....Vánoce jsou pro mne pořád něco jako křesťanský svátek a to narození Ježíška k tomu holt patří víc než sníh....ale třeba mi to odpustíte...

0 0
možnosti

Pepan A2

18. 12. 2007 9:49
Re: paní Hano....

Můžete se proti tomu bránit, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak vše co můžete. Musím Vám říct, že ta atmosféra byla super. A nemám Vám co odpouštět. Nemám rád lidi, kteří fungují jako ten kývací pejsek za zadním oknem automobilu. To bych se s Vámi už dlouho nebavil. Naopak si cením toho, že máte svůj názor.R^

0 0
možnosti

David

18. 12. 2007 8:29
Problem je

ze zde popsana "cnost" 19. stoleti se musi dat do kontextu. Byla BIIIIDAAAA a tak pernicek byl uzasnej. Jeste jako dite jsem mel na stromecku pozlacene vlaske orechy jako ozdoby, ktere zlatil muj deda... nebylo na vic. Ale kdyby byvalo bylo, tak uz tehdy se konzumovalo az by se hory zelenaly. Vzdyt se staci podivat jak se na venkove stoly pri takovychto slavnostech jen prohybaly. Pak teda meli bezmase tydny, ale kdyz na to prislo, taky se nesetrilo a nejake to prasatko zakviklo. Jen kdyby meli vic, ti nasi predkove, ti by nam ukazali, jak by to roztocili...

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka