Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hana F.

12. 12. 2007 14:55
Jirka původní A1

To si můžete doporučovat, jak chcete, já jsem prostě holka přepořádná, a proto ty problémy budu mít vždycky :-)

0 0
možnosti

Jirka původné A1

12. 12. 2007 17:47
Re: Jirka původní A1

paní hano....Vy mne nějak nečtete pozorně.....to slůvko "osobně" je velmi důležité......proto, taky jsem ho napsal...;-)

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 14:53
Pepan A2

Ale to si mi špatně orozuměl nebo čet.

Intriky jsou oboustranné, jen ženskou kosnpiraci já  nazývám diplomacií :-)

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 14:51
Pepan A2

No jasně, že jsem na tom pracovala od ranného dětství, ale marně. :-)

Soucítím s buxusem.

A neboj Ulmanovou neznám, a  rozhodně nemíním nikoho kopírovat, jsem svá :-) 

0 0
možnosti

Jirka původní A1

12. 12. 2007 11:23
hezký paní Hano...

k předvánočnímu úklidu nemám co bych řekl.....u nás doma.....ve všech 3 ...nic takového osobně neprovozujeme .... doporučuji to samé a je po starostech. Ale bylo by tedy vlastně i po tématech k článku, že jo.

Pepane A2, gratuluji k vítězství, ale uznejte sám, nemůžu se bavit sportem a zároveň psát první příspěvek, že ano.....

0 0
možnosti
MB

ma.bre

12. 12. 2007 11:58
Re: hezký paní Hano...

Jirko, Vy máte 3 "doma"? Tak to Vám závidím! Já jsem vždycky doporučovala svému muži, aby se stal mormonem (i když nevím, jestli jsem vybrala správnou sortu), aby si pořídil víc žen. To by se mi líbilo: Jedna by uklízela, druhá by žehlila, třetí by vařila (i když i já bych ráda občas uvařila něco dobrého, to mě dost baví), čtvrtá by pečovala o fyzické blaho dětí. Já bych chodila do práce a s dětmi za kulturou.

;-D

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 10:25
Pepan A2

A tak to by mě moc zajímal návod, jak přinutíte fracky k úklidu. :-) Čím je motivujete? Ráda se poučím.

0 0
možnosti

Pepan A2

12. 12. 2007 10:29
Re: Pepan A2

Když měli dva roky, zeptal jsem se jich, jestli chtějí být ještě děti a nebo dospělí. V tom druhém případě budou mít svá práva, ale i povinnosti. Oba řekli, že to druhé a toho receptu se držíme. Mají svoje povinnosti a plní si je bez problémů. A nemusíme je motivovat penězi. Jenomže to chce začít od mládí. Začít s výchovou v patnácti je nesmysl.

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 10:23
buxus

Paní Ulmanovou neznám a z toho co jste napsal, ji ani neuznávám :-)

0 0
možnosti

buxus

12. 12. 2007 10:29
Re: buxus

Cože, vy nečtete její blogy tady? Pak má její partaj dostat ve volbách víc než 0,2%, když utiskované ženy nečtou její blogy. To je pěkný pořádek.

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 10:22
pedr

Povědomí o bakteriích něměli ,ale o škůdcích a hmyzu určitě ano :-)

 Víte nemusíte mít  doma bordel, aby se  u Vás zabydlel hmyz, na to stačí větrat. Já uklízím pravidelně každý týden a přesto se k nám  dostanou nevítaní návštěvníci.

0 0
možnosti

Pepan A2

12. 12. 2007 10:33
Re: pedr

Hani, to nejsou nevítaní návštěvníci. To jsou skřítci hospodáříčci.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 10:17
Pepan A2

No to jsem ještě nečetla, umyl  jsem okna, uklidil šuplík, vydrhl schody přebalil dvojčata.

Takže problém je ve špatné komunikaci se mnou.

No a taky je problém v tom, že to neděláš u mě doma :-)

A proč bys měl být vadný? Naopak, začínáš být podezřele dobrý :-)

0 0
možnosti

Pepan A2

12. 12. 2007 10:23
Re: Pepan A2

Vadný jsem pro některé chlapy z okolí. Ale doma je samozřejmé, že se na úklidu podílíme všichni čtyři. Sice to někdy naše fracky se..., že místo čučení do bedny musí něco udělat, ale pak máme na domácí pohodu více času.

0 0
možnosti

Hana F.

12. 12. 2007 10:13
Pyjus

Díky za vtipnou reakci.

Ale nesouhläsím s tou konspirací, co se týče intrik, tak máme vyrovnané skóre :-)

I testosteronový soutěživý muž používá intriky, aby zvítězil.

My ženy pouze využíváme diplomacii, abychom muže motivovali, aby nám pomohli s fyzicky náročnýma činnostma, které muže nebaví. .-) 

0 0
možnosti

Pepan A2

12. 12. 2007 10:40
Hani pozor!!

Jestli je to u žen diplomacie a u chlapů intriky, tak se dostáváš do oblasti diskriminace. Na to téma je tady hodně článků v souvislosti s jedním etnikem. To raději vynechej.

0 0
možnosti

Pepan A2

12. 12. 2007 10:07
Jo a Hanko,

Okna umím umýt sám a občas to taky dělám. Takže nejen schody. Jsem snad vadný?

0 0
možnosti

buxus

12. 12. 2007 10:17
Re: Jo a Hanko,

Podle paní Ullmannové ano. Měl byste dělat všechno, aby vaše žena měla dost času na genderové studie.

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka