Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, paní Hano.

Váš návod budu muset vyzkoušet. :-) Nedávno u nás na zahradě byla vnučka s kámošem na písku. Sedím si tak vedle, a klučina lžičkou zkoušel vystřelit nálož písku. Trefil mi pravé okno. Ze srandy jsem zahartusil, že tohle teda ne. Vnučka se rozchechtala, jak jsem tu rozprsklou minu stíral, zopakovala pohyby kámoše a už jsem měl zalepené druhé okno.:-)

Ostatně jsem smolař.

Pouštěl jsem ji Pata a Mata a komentoval. Potvora se zase rozchechtala. A to až tak, že na mně vypustila celou nádrž. A tak jsem se ve svém věku počůral.

No 4-letá radost.

Koukám, že pořád píšete a pořád dobře. Juknul jsem i na Vaše další články. Pár dní jsem si zase zabrouzdal po internetových diskusích a když už se chystám zase uložit k internetovému spánku, vykoukne na mne tenhle článek.. Mačkám karmu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka