Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i29r86o31s19l27a84v 89P90e72t93r 1602490858661

Čím víc se zakazuje v restauracích kouřit,, tím víc mě to láká znovu začít kouřit. Zakázané ovoce nejvíc chutná!

+4/0
19.8.2014 13:01
Foto

I62v56o 14P27e81t27e82r35k17a 4376285537839

To jako že chcete jít do nekuřácké restaurace a tam si zapálit? Protože zákazem obecným kouření nikdo nevyhrožuje.

0/0
19.8.2014 16:07
Foto

I38v20o 57P72e61t98e82r28k24a 4696825727429

Už samotný nadpis je nesmyslně konfrontační. Tažení proti kuřákům by to bylo, kdyby se zakazoval prodej a kouření cigaret. To se neděje. Jde pouze o snahu omezit dopady kouření na obyvatelstvo. Navíc je to už čtení nudné a na jedno brdo, jako by si ty články obhájci kouření v hospodách mezi sebou kopírovali. Jediná novota je ten poslední odstavec, který je snad horší než aktuální stav - to by zase přibylo možností pro korupci, protože by úředník dostal další moc - rozhodovat o tom, zda hospoda může nebo nemůže být kuřácká.

0/−2
19.8.2014 12:39

J56i33ř38í 59P72l21a22v49s88k14ý 9540826121539

nebude vono nakonec nejlepsi nechat to tak nejak na uvaze majitele toho ktereho podniku ? pokud chce sve podnikani zamerit na nekuraky, klidne muze uz dneska ... a pokud chce snad to podnikani zamerit na kuraky, pak nevidim duvod mu v tom nejak branit. "bojem o zdravi lidu" se takova regulace obhajovat muze dost tezko - kdyby stat skutecne chtel bojovat za zdravi obcanu, zakazal by to koureni uplne. pokud jej uplne zakazat z nejakych duvodu nemuze nebo nechce, necht pak nekeca soukromym subjektum do toho, zda tuto legalni aktivitu svym hostum umoznuji, nebo neumoznuji.

+6/0
19.8.2014 12:43
Foto

I23v62o 33P74e15t10e13r71k18a 4466855327319

Je spousta legálních aktivit, které jsou místně a časově omezené. Například sportovní střelbu nemůžete legálně provozovat na neuzavřené ulici plné lidí, stejně jako nemůžete (legálně) jet v plném provozu rallye.

0/0
19.8.2014 12:47

J41i81ř34í 45P56l54a30v27s98k17ý 9920676451799

ale muzu si otevrit strelnici, nebo jezdit rallye na svem pozemku ... coz je stejne, jako kdyz si hospodsky otevre ve svem vlastnim baraku hospodu, a povoli tam hostum kourit.

+5/0
19.8.2014 12:50
Foto

I51v81o 86P29e23t87e87r70k78a 4356645377899

To je sice pravda, ale chtěl jsem tím jen říct, že ani legálně povolenou aktivitu nemůžete provozovat vždy a všude.

0/0
19.8.2014 12:52

J39i13ř20í 74P35l97a15v22s46k26ý 9940176951789

ale je mozne zridit provoz, ve kterem tyto aktivity provozovat mozne je ... kuprikladu mostecky autodrom je soukromy subjekt, kde neplati pravidla silnicniho provozu v plnem zneni (napriklad pravidla ohledne maximalni povolene rychlosti, predjizdeni  a dalsi), a tato pravidla jsou castecne upravena provozovatelem autodromu.

necht tedy stat umozni legalni vznik provozoven, ktere budou tu sluzbu "koureni povoleno" moci hostum nabizet - a vlastne jo, to uz tady mame, a rika se tomu hospoda. takze na co dalsi zakon ?

+5/0
19.8.2014 13:00
Foto

I31v80o 80P98e38t58e54r81k54a 4186395927649

OK, ale pak stejně jako sportovní střelbu a rallye zakažme kouření na ulici. :-P

+1/−1
19.8.2014 13:03

J85i61ř40í 52P58l36a41v41s38k38ý 9380666121179

rozhodne bych s tim mel mensi problem, nez se zakazem koureni v soukromych prostorech. ulice se da brat jako majetek mesta ci obce, a mesto ci obec necht si vyhlaskou stanovi, zda kourit nebo nekourit. majitel rozhoduje - a povazuji takovy stav za naprosto normalni, stejne jako to, ze v soukrome hospode rozhoduje o koureni ci nekoureni soukromy majitel.

+4/0
19.8.2014 13:07
Foto

L89a21d78i75s53l86a89v 82N58á41d18v69o29r93n59í80k 6384935367686

..jako nekuřák...celoživotní .....jsem jednoznačně PROTI plošným zákazům....neb si myslím že je to cesta do pekel...nutně bude následovat efekt zakázaného ovoce .... podobně jak tomu bylo v případě americké prohibice....jejímž jediným efektem byl exponenciální nárůst moci mafie....a také to..že pokud do té doby chlastala američanů polovina...tak poté všichni.....

+7/−1
19.8.2014 11:43
Foto

I56v66o 63P71e86t76e12r24k45a 4296495567799

To jako že budou mafiánské hospody, ve kterých se bude kouřit? Protože to přirovnání velmi pokulhává, je dosti demagogické - v USA byl zakázán plošně prodej alkoholu, zákaz kouření v restauracích prodej tabáku a jeho kouření jako takové nezakazuje, a to je velmi podstatný rozdíl. Čili vaše argumenty v tomto směru vnímám jako velmi zcestné.

0/0
19.8.2014 12:32

J31i23ř50í 25P79l11a35v61s78k71ý 9280736811829

ani tak mafianske hospody, jako spis zese chlapi na vsi domluvi, cestou z prace nalozi do dodavky suda nebo dva, a vypiji si to v klidu u franty v garazi, kde jim do toho bude kecat akorat tak frantovo stara. na vesnici, kde huli doslova a do pismene kazdy, vam chlapi opravdu nezacnou chodit do nekuracke hospody jenom  proto, ze vy to z nejakeho duvodu povazujete za "spravne" ...

+4/0
19.8.2014 12:40
Foto

I53v50o 55P79e95t58e42r86k94a 4606965477599

Čili vlastně souhlasíte s tím, že to porovnání s prohibicí v USA je nesmyslné.

0/−2
19.8.2014 12:41
Foto

I60v30o 35P90e77t45e82r52k90a 4456455197539

Moniko Rollová, vy si jako myslíte, že až budou všechny hospody nekuřácké, začne téměř 100% českého národa kouřit? ;-)

0/0
19.8.2014 15:55
Foto

I79v88o 35C52i22l55i16c75h 1750612661574

Určitě ne, ale čím víc to budou zakazovat, tím to bude lákavější. Tohle funguje poměrně spolehlivě. Prohibice alkohol zakázala zcela, ale i tohle dílčí zakázaní kouření svůj obdobně dílčí vliv mít bude. Nejlépe je to vidět na mládeži - čím víc stát "bojuje" proti kuřákům, tím víc mladých kouří.

0/0
19.8.2014 19:27
Foto

I31v82o 96P47e69t10e68r98k15a 4766295907759

Jo a nemáte pravdu - znám i vesničany, kteří nekouří. :-P

0/0
19.8.2014 12:43

J66i75ř44í 33P92l29a30v87s27k22ý 9590446141259

ano, mozna i dva takovi vesnicane by se nasli ;-)

+3/0
19.8.2014 13:04
Foto

L61a37d15i80s41l98a48v 65N88á75d75v24o83r77n61í32k 6954915867826

..zdraví vás jeden nekouřící vesničan..pánové...dvě věci..1) -.nikde jsem nepsal že plošným zákazem kouření vzniknou mafiánské hospody...2) z vašich keců o vesnici je jasné že o životě na vesnici víte oba asi tolik co kúň o kafi....

0/0
19.8.2014 14:34
Foto

I22v86o 17P69e98t41e74r81k63a 4166625247759

Ale vy jste přirovnával tu situaci k prohibici a vyhrožoval exponenciálním nárůstem mafie. Přečtěte si prosím, co jste původně napsal. A můj táta pochází z vesnice - jako dítě jsem tam byl často a to i ve všední dny, takže něco o životě na vesnici vím.

0/0
19.8.2014 15:42
Foto

I79v48o 21P86e63t69e56r70k51a 4236165277229

Ostatně v tátově rodné vesnici už dávno hospoda nefunguje. Ale ono to moc nevadí, protože stejně většina chlapů jsou myslivci, takže se setkávají na mysliveckých akcích, pro které si postavili vlastní zázemí.

0/0
19.8.2014 15:52
Foto

I87v30o 48C61i33l82i67c88h 1410822751824

V mé rodné vesnici (jihomoravská díra po granátu, která je tak malá, že i radnici má společnou v sousední stejně malou vsí) je jedna zaniklá hospoda, jedna menší nově vzniklá kuřácká a jeden nekuřácký bar. A pak že to nejde.

0/0
19.8.2014 19:33

J83i48ř22í 65P52l12a68v15s25k51ý 9130796671899

nepredpokladam, ze by chtel tem myslivcum kecat do koureni a nekoureni v jejich klubovne kdokoliv jiny, nez nejake jejich predsednictvo, ci co to myslivci maji ...

0/0
20.8.2014 7:03
Foto

I39v71o 16P41e47t94e81r45k71a 4286205217929

Ano, to máte naprostou pravdu. Na druhou stranu ta vesnická hospoda zkrachovala i bez zákona zakazujícího kouření.

0/0
20.8.2014 7:26

J55i96ř63í 91P28l71a35v40s85k87ý 9810206391409

tak o tom zivote na vesnici bych neco malo vedel ... a zrovna na te "moji" vesnici, kde travim vikendy a vetsinu dovolene jiz peknych par let, abyste nekuraka hledal s lucernou.

0/0
20.8.2014 7:04

B43o38h48u18s82l18a30v 24N61e73d88ě79l94a 6246938190492

Shodou okolností v USA mafiánské hospody skutečně mají, provozují je ty samé rodiny co zbohatly kdysi dávno během prohibice. Rozdíl je snad jenom v tom že fungují tak nějak pololegálně na bázi soukromé oslavy.

0/0
19.8.2014 15:28
Foto

Z58d21e63n72ě33k 78M78a84t69u56š95k82a 7748516495296

nekouřím již 30 let, ale rozhodnutí o kouření v restauracích, bych nechal na majiteli.

+5/0
19.8.2014 11:30

J33o56s15e84f 39H37e11n63d24r62i35c52h 8200874276191

Tak jsem si početl, jak blog, tak diskuzi. Aby bylo jasno, jsem polepšený kuřák, kouřil jsem od 15 let do svých 50 let, nyní už sedmnáct let nekouřím a nijak mi to neschází, a to jsem jich kouřil 40 denně. Naopak mi vadí ten kouř, ale někdo kouří, někdo ne. Ale nechápu, že se v této zemi lidem nechce respektovat zákon, my jsme zvláštní národ . Všude to jde ráz na ráz, tady je ke všemu kýbl řečí, jen jak všechno očůrat. Jeďte se podívat ven, do zemí kde se zákony dodržují, zkuste třeba Švýcarsko, zkuste si tam odhodit nedopalek na chodník, zkuste si nerespektovat policistu, zkuste si tam někoho očůrávat, trest přichází ihned. A ještě k tomu kouření: jsem pro to, aby byl zákaz kouřit v hospodách a jiných takových zařízeních. Když to jde všude ve světě a nikdo se tam nezbláznil, musí to jít i u nás. Je zajímavé, že se tady v diskuzi nevyskytne názor, cože si to dovolují zaměstnavatelé když zakazují kouření v zaměstnání. A znám baráky plné kanceláří, kde je zakázáno kouřit nejen ve všech prostorách, ale i venku. O tom že by si zapálil někdo u pásu, nebo u kasy nemá cenu mluvit. Myslím si, že by si ti bojovníci tady na internetu měli zajít za svým zaměstnavatelem a říci mu něco takového o čem tady píší. Schválně: jak by to dopadlo, co?

+4/−2
19.8.2014 11:25

J71i35ř18í 30P58l44a29v43s38k67ý 9340966651509

zamestnavatel samozrejme v prostorach sve vlastni firmy zakazat koureni muze ... a take to velmi casto dela. stejne tak, jako si majitel hospody muze zakazat koureni ve sve hospode - a take to cast hospodskych dela. pravda, ten pomer kurackych a nekurackych provozu je u hospod ponekud jiny - ale to je ciste na rozhodnuti tech majitelu. ja jsem take nekurak - ale NIKDY bych si nedovolil neco tak uchylneho, jako vnucovat sve pozadavky majitelum SOUKROMYCH podniku. ano, respektuji, ze se majitele cele rady podniku zameruji na jinou cilovou skupinu zakazniku, nez do ktere patrim ja - a povazuji to za jejich svate pravo.

+5/0
19.8.2014 11:31

I38g93o19r 94H35r67u96s36o74v17s70k44y 2499759723930

ale taketo vnucovanie poziadaviek aj sukromnym podnikom je predsa bezne. napr zakaz nalievat ludom pod 18 rokov. a nikto neprotestuje. nikto to nepoklada za uchylne.

+2/−1
19.8.2014 11:51

J54i41ř54í 42P67l21a25v96s19k44ý 9390946231139

nalevat mladistvym se ale nesmi NIKDE ... kdezto kourit se smi, ale pouze v taxativne vyjmenovanych SOUKROMYCH prostorach to chcete zakazovat. pokud budete nalevat cucem nezletile slecny v hospode, v parku, na diskotece nebo klidne u vas doma, dopadnete vzdycky stejne blbe - ale kourit v parku, na diskotece i doma smite. proc by se zrovna v hospode kourit nesmelo ? pravo nekuraku na hospodu podle jejich predstav neni nikterak nadrazeno pravu majitelu hospod urcit si pro svoje podnikani takovou cilovou skupinu zakazniku, jakou oni sami uznaji za vhodne.pokud chce stta bojovat proti koureni, necht zakaze konzumaci tabakovych vyrobku kompletne a bez vyjimky - pokud tak z nejakych duvodu ucinit nechce nebo nemuze, necht nekeca SOUKROMYM subjektum do toho, zda tuto sluzbu svym zakaznikum nabizi, nebo nenabizi.

+3/0
19.8.2014 12:32

I29g80o14r 79H43r90u23s51o63v29s53k30y 2969239203630

ja som ale nepisal, ze sa nalievat niekde smie alebo nie. ja som napisal, ze vnucovanie poziadaviek sukromnym podnikom je bezne. takze ohradzovat sa proti "vnucovaniu podmienok" je nemiestne.

0/0
19.8.2014 14:11

J19o61s46e12f 92H26e36n31d11r61i31c25h 8490924236641

Venku to jde ráz na ráz, žádné kecy okolo toho nejsou. Prostě v den "D" se to spustí a funguje to. Tady budou mít všichni tisíc řečí proč by to nemělo fungovat. Znovu opakuji: jsme zvláštní národ.

+1/−1
19.8.2014 12:22

B67o62h90u73s34l14a46v 76N80e51d22ě73l38a 6876778330822

To není pravda, jistěže proti tomu v každé zemi byly a stále jsou protesty a ty zákazy se všelijak obcházejí, v tom nejsme jediní. Ovšem tahle stránka zákazů kouření není mediálně atraktivní.

+2/0
19.8.2014 12:26

J66i80ř19í 51P91l16a16v69s49k69ý 9800546211589

nenapadlo vas jiz nekdy ve vasem svatem zapalu, ze tam, kde dneska je kuracka hospoda nemusi byt po zakazu koureni hospoda vubec zadna ... protoze se proste a jednoduse po odchodu kuraku neuzivi ? a ne, kuraci nesklapnou poslusne podpatky a nebudou behat kazdych pul hodiny na dvorek ... ne, to se radsi domluvi, koupi suda a vyzerou ho u franty v garazi ... a kazdeho, kdo by jim v te garazi chtel kecat do koureni a nekoureni, vynesou v zubech az do brusele.

+5/0
19.8.2014 12:48

J46a92n 31J29e44l90í94n23e25k 1488812447396

Přesně to jsem čekal, že se na mne vrhnou kuřáci a budou mi klnout.

Jde o tohle, páni a dámy kuřáci a kuřačky - jste bezohlední. Jednou jsem coby velmi starý pán chtěl vstoupit do autobusu na jeho konečné. Bylo otevřeno, chtěl jsem si sednout. Leč řidič, stojící uprostřed, kouřil. Poprosil jsem ho zdvořile, aby nekouřil, že se to v MHD nesmí. Jen o pověstný "fous" jsem unikl fyzickému násilí!

Jde o to, že kouříte všude, i v hospodách, kde se kouřit nesmí. Vám přece nikdo poroučet nebude, máte svá "práva"!

A navíc - podívejte se kdekoliv, zdůrazňuji KDEKOLIV, jaký počet nedopalků po vás zůstává! A zkuste kuřákovi, který bezohledně odhazuje na zastávce tramvaje jeden nedopalek za druhým, říci, že koš má dva metry od sebe. Uslyšíte velmi vulgární odpověď a mnohdy i výhrůžku násilím.

Takže to shrnu:

Každý má svá práva, i my nekuřáci. Jsou to kuřáci, kdo je porušují a jsme to my, nekuřáci, kdo tím trpí. Proto vítám nový zákon.

+5/−6
19.8.2014 11:03

P35e61t95r 95M24i53c43h97á80l48e36k 4789830666908

Aha, takže zákazem kouření v hospodách se vyřeší nedopalky na zastávce tramvaje?

+3/−1
19.8.2014 11:08

J67a33n 37J35e87l44í16n13e87k 1288952787706

Ale no tak, pane Michálku, to je demagogie, ne debata

+1/−1
19.8.2014 11:24

P18e43t25r 29M72i70c24h74á36l54e42k 4729750286218

Vy chcete zakázat ve všech hospodách kouřit a tomu říkáte debata?

+5/0
19.8.2014 11:58

B40o35h32u29s47l60a25v 44N98e55d65ě55l67a 6706378710862

Tak si pomalu zvykejte protože pokud zákaz kouření projde tak těch nedopalků bude všude o hodně víc.

+7/0
19.8.2014 11:24

I28g55o62r 74H45r47u60s86o87v29s58k89y 2219159253730

ale to len svedci o totalnej bezohladnosti fajciarov.

+1/−2
19.8.2014 11:53

B90o37h61u72s63l16a94v 89N32e83d93ě49l50a 6756248200202

A co jako čekáte? Že vám kuřáci poděkují za možnost zakouřit si venku a na vajgly si přinesou vlastní popelníček z domova? :-)

+5/0
19.8.2014 12:28

J43i26ř20í 71P52l68a96v60s42k29ý 9140616681629

ten "vyvazeny pocet" kurackych a nekurackych podniku mam chapat tak, ze po kazdem otevreni kurackeho podniku dostane nekdo NARIZENI od moudreho strycka statu, ze dalsi hospoda MUSI byt povinne nekuracka ? a lze to tocit tak, ze se jedna a ta sama nekuracka hospoda bude opakovane otevirat a opet rusit ? takove male hospodske perpetuum mobile :)

+3/0
19.8.2014 10:51
Foto

V17á15c67l79a51v 78C81h74u23c39h88m82a 6185851868336

Souhlas, ale tím posledním odstavcem jste hodně ujela a nezapřela v sobě stejného ducha, jako mají ti, kteří prosazují zákaz kouření všude. 

Jak byste si představovala to nařízení o stejném počtu kuřáckých a nekuřáckých hospod? Majitelé by losovali, kdo bude mít kuřáckou a kdo nekuřáckou? ;-D

+5/−1
19.8.2014 10:45

I33g68o67r 36H21r74u33s25o22v50s62k29y 2889839273780

ak som spravne rozumel, tak ak sa nadalej poziva alkohol a drogy, tak nesmieme ziadat obmedzenia fajcenia.

zmiesavat fajcenie pred hospodou s hlukom je nekorektne. aj postavanie pred hospodou moze byt kludne a tiche.

klise, za fajciari nepachaju trestnu cinnost je mozno pravdive. ale urcite poskodzuju zdravie svoje a ludi okolitych. nehovoriac o neporiadku, ktory po nich zostava. /urcite viac ako po psickarovi, ktory neodprace psi produkt./

0/−3
19.8.2014 10:30
Foto

V24á95c88l18a56v 19C58h50u80c19h15m14a 6725271288776

Můžete žádat, ale působí to dosti divně, když to obhajujete bláboly o ochraně zdraví. 

Jojo, může. Stačí přijmout další zákon, kterým nařídíme kuřákům před hospodou šeptat. 

"Možno pravdivé" ... je nádherné jak demagogům činí problém přijmout prostý fakt. Je třeba jej aspoň drobet zpochybnit. ;-D

+1/−1
19.8.2014 10:49

I74g72o85r 53H31r27u44s97o27v19s24k48y 2119649643660

neviem, ze by som vo svojom prispevku spomenul ochranu zdravia.

netreba septat, hovor beznou hlasitostou urcite nevyvola protesty z okolitych domov.

""Možno pravdivé" ... je nádherné jak demagogům činí problém přijmout prostý fakt."- ak spravne rozumiem, tak tvrdite, ze fajciari tu trestnu cinnost pachaju? mozno mate pravdu, neviem. /caro nechceneho?/

0/0
19.8.2014 11:05
Foto

V95á44c34l13a91v 48C51h87u21c24h84m25a 6685121908216

Schválně ... nerozumíte textu nebo nechcete rozumět?;-)

0/0
19.8.2014 11:19

J48a79n 78J22e16l96í76n20e50k 1498442857646

Je to prosté - proč my nekuřáci máme trpět vaším zlozvykem? Vždyť i vy máte na výběr, zda kouřit či nikoliv. Nikdo vás nenutil, abyste s tímto nesmyslem začínali. Ale když už jste se pro kouření rozhodli, musíte respektovat, že i my, tedy nekuřáci, máme svá práva a nechceme být nuceni k pasivnímu kouření.

Vím, že jsem zaujatý, ale nikdy jsem nepochopil, k čemu kouření je? Polykat kouř? Vždyť to není ani jídlo! A všichni víme, že to je zdraví škodlivé. Nebezpečné. Přitom je to zbytečná a drahá záležitost, ale každý kuřák se jí zuby nehty drží.

+2/−5
19.8.2014 10:24

B36o86h86u69s73l98a18v 63N28e14d19ě17l28a 6576858920402

No vy tak hrozně trpíte, to bych se normálně rozbrečel. Ano, vy nekuřáci zajisté máte svá práva, ale ani ta nejsou absolutní. To je tak těžké prostě vzít na vědomí že v kuřácké hospodě se kouří? To je tak těžké zajít si do nekuřácké hospody?

+6/−1
19.8.2014 10:37



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.