Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Určitě bylo pár slušných poslanců. Myslím, že Kubinyi, můj spolužák nebyl nejhorší.

Stal se ministrem, chtěl šlapnout na kuří oko dodavatelům ostravské fakultní nemocnice........ a Gros ho hned odvolal.

My jsme chachaři ale poslanci jsou přímo barabi. Je to prostě výkvět .

JUDr. Hašek je stejný výlupek jako leckterý soudruh RSDr. za komančů. Na co je mu  titul, když je blbý jak troky, ani sundat diletanta Sobotku nemumí.

:-(Rv

0 0
možnosti

ODS ani TOP09 nejsou pravice !!!

1 0
možnosti

Pravicová rétorika nestačí! Musí být i pravicová praxe!

1 0
možnosti
Foto

Můžete mně sdělit, jak ODS a TOP 09  zadlužila zemi církevními restitucemi? Apropo o restituce se nejdnalo, protože majetek církvi nikdy nebyl zabaven a pouze se ji vrací.

0 1
možnosti

Tak proč se jí vrací i co nikdy neměla?

2 1
možnosti

Těm současným politiků většinou jde jen o jejich korýtko. Svým klientelismem, rozkrádáním našich peněz ve veřejných rozpočtech, svou korupcí a protekcionismem se podařilo stranám ODS, TOP 09 i ČSSD rozeštvat svoje voliče.

Naštěstí český občan je kultivovanější než jsem si myslel, a tak k třetí pražské defenestraci nedošlo. Český občan si uvědomil, že je nutné jít parlamentní cestou. Nenaletěl ani prezidentské straně s jejími ještě komunistickými pohrobky.

A co dál. Poradí si Babiš se svěřenou mocí? O lidovce s Bělobrádkem v čele se nebojím. Mimoparlamentní půst jim prospěl. Stejnětak by prospěl i ODS, TOP 09 i ČSSD. Ale na všechny se nedostane...

0 1
možnosti

Já jsem si o této straně nedělal iluze už před volbami, kdy se někteří členové navzájem "dávali k soudu" za to, že nejsou dostatečně "vysoko" na kandidátce. A o vední to platí dvojnásob, protože jedno staré české přísloví říká, že ryba smrdí od hlavy a druhé že starého psa novým kouskům nenaučíš - to když se dívám hromadu let na ty stejné, profláknuté obličeje.;-)

1 0
možnosti

Jo, to máš pravdu, jedině lidovci omládli!

Již na sjezdu ČSSD, kdy si zvolili Sobotku, jsem si říkal, že sobotka je příliš ideologický a málo racionální, že měli zvolit Haška. Jevil se mi jako racionálnější, jako schopen lepší dohody.

Dnes u mne Sobotka stoupnul v ceně pro svůj klidný, pevný a racionální postoj. A Hašek u mne zcela prohrál jako nechutný podrazák!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS