Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bouše

7. 12. 2011 21:58
Už dlouho jsem neviděl něco tak zoufale stupidního.

Trapná zápletka, krve jak z vola, tajemná dvojčata, padouch v podání Taclíka jako vyšitý, no radost pohledět. Fujtabl ! :-/ Rv

0 0
možnosti

spatřil jsem kometu

7. 12. 2011 21:40
To je blábol

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti

markyz.Gero

7. 12. 2011 10:15
podívat se na to dalo

těžko čekat převratné dílo, prostě oddychovka která pobaví a moc neurazí, knížka je něco podobného, přečtete zapomenete

0 0
možnosti

cyankáli v šampaňském

6. 12. 2011 23:11
no, knížka se mi nelíbila

hlavně mě přišlo strašně nelogické jednání většiny postav, ale mělo to aspoň atmosféru. Film mě přišel strašně nudný, a jednání postav mi přišlo ještě nelogičtější než když jsem četla knížkum takže jsem to vzdala před koncem.

0 0
možnosti

ivahut

6. 12. 2011 19:50
Pane jo!!!

To jste to tomu Urbanovi nandala!!! Rv

2 0
možnosti

petrph

6. 12. 2011 17:10
pro uklidnění

Takových děl , které používají podobnou zápletku je povícero.Hrdinové se dozví o existenci nějakého prastarého tajemství, tak postupně přecházejí mezi jednotlivými indiciemi , za zády partu padouchů, na konci po rozluštění se stane něco co má i náznak nadpřirozena, do toho i nějaká ta lovestory. Ani Šifra mistra Leonarda nebyla první, před ní toto klišé proslavil Indiana Jones ,možná bychom mohli bychom jmenovat  stovky dalších - až třeba k původnímu  středověkému rytířskému románu o příběhu  rytíře Percevala o putování za grálem ze 12.století.

Urbanovo dílo - aspoň v té filmové verzi - patří k těm zdařilejším, i když to někde v logice kulhá.ale to skoro ve všech..

0 0
možnosti

Hana F.

6. 12. 2011 21:40
Re: pro uklidnění

Jistě že takových děl je víc, to je dano žánrem, ale v tomto případě je podobnost v určitých bodech příliš nápadná.

0 0
možnosti

cervenec

6. 12. 2011 16:50
Urban

A cetla jste jine jeho knihy nez Santiniho jazyk? Me se jine libi vic, mozna byste si opravila usudek treba po Hastrmanovi nebo Sedmikosteli - ale je fakt, ze Urban jako takovy je mozna pro nekoho nezkousnutelny (bez urazky). Film jsem radsi nevidela.

0 0
možnosti

Hana F.

6. 12. 2011 21:41
Re: Urban

Já přeci nekritizuji Urbana jako spisovatele, pouze jako autora této knížky. To neznamená, že je špatný autor a že i jeho ostatní díla jsou špatná.

0 0
možnosti

Gašpo_2

6. 12. 2011 15:41
Knihu som nečítal

a film ma sklamal. S Vašim hodnotením súhlasím.R^

0 0
možnosti

Hana F.

6. 12. 2011 21:47
Re: Knihu som nečítal

No a to byl film ještě proti knize dobrý. .-)

0 0
možnosti

nocenka

6. 12. 2011 14:42
No,

Santiniho jazyk je možná ve světle jiných jeho knih trochu slabší, každopádně vy jste akorát předvedla, že jste to celé absolutně nepobrala. Že váš literární obzor končí u Browna, ještě nutně neznamená, že cokoliv s mírně podobným námětem musí být jeho kopií:-P

0 0
možnosti

nocenka

6. 12. 2011 14:43
Re: No,

oprava: ve světle Urbanových jiných knih.

0 0
možnosti

monthy70

6. 12. 2011 14:29
Mě se Urbanovo knihy líbí

I když uznávám, že Santini patří mezi ty slabší. Film mě taktéž nenadchl a dle mého názoru jsou jeho knihy nezfilmovatelné. Docela se děsím, co vznikne z jeho Sedmikostelí, které je jako kniha úžasná

0 0
možnosti

Hana F.

6. 12. 2011 21:46
Re: Mě se Urbanovo knihy líbí

Na to jsem taky moc zvědavá :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka