Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Tomáš Bobek

5. 6. 2010 10:51
Mandatorní výdaje

Ráno běžím do práce, v okně sousedního obecního bytu jsou vylepené mandatorní výdaje, vyrovnaně pokuřují a pozorují cvrkot na ulici. O jedenáct hodin později se vracím z práce domů, mandatorní výdaje dokuřují poslední cigaretku, dopíjí poslední pivko a jdou spinkat. Aby ne, pan Bobek jim na to dnes opět vydělal. Víte paní Formánková, Vy jste z mandatorních výdajů ke krácení vybrala důchody, příspěvky na bydlení, porodné. Dobrá, ale co všechny to prochlastané sociálky a podpory a nebo naopak z druhé strany příspěvky na stavební spoření, ze kterých se místo bytů kupují dovolené a televize? Víte až uvidím toho čímana odnaproti, jak dvacet hodin týdně zametá chodník a sousedovi z druhé strany nebudu sponzorovat dovču, budou se mi daně platit radostněji. A až najdu na idnes.cz autory, kteří se snaží o skutečný pohled na věc, bez toho aniž by vyzobávali fakta tak, aby jim to pasovalo do jejich mapy světa, může to být i zajímavé počtení. Do té doby je to docela fuj. Oboje.

0 0
možnosti
JNN

Jezdím na neutrál

5. 6. 2010 11:15
Re: Mandatorní výdaje

R^

0 0
možnosti

jarinka

5. 6. 2010 14:22
Re: Mandatorní výdaje

Můj známý chodí  na pracák, poctivě, leč marně. Bere přes dva tisíce sociální podpory plus přes jeden tisíc k tomu za to, že několikrát do měsíce jede kamsi pomáhat. Není to moc, přesto dosud bydlí, nehubne a bez piva i něčeho tvrdšího nebude. Je to kouzelník.  

0 0
možnosti
HF

Hana F.

5. 6. 2010 14:46
Re: Mandatorní výdaje

Já jsem z mandatorních výdajů vybrala to, co se týká mladých a tématu článku a o čem také politici nejvíc mluvili.

Kdyby článek byl o mandatorních výdajích, tak bych musela uvést všechno.

Já jsem moc zvědavá, jak se bude šetřit na sociálních dávkách pro pbčany, kteří jich zneužívají.

0 0
možnosti
HF

Hana F.

5. 6. 2010 14:46
Re: Mandatorní výdaje

Oni se totiž politici do toho bojí šlápnout, aby je nekritizovala za rasismus a diskriminaci, takže na jendí straně se bude dávkmai dál plýtvat a na druhé straně, těm opravdu potřebným nedostávat.

 

A další věc, že dám někomu do ruky koště, ještě neznamená, že bude zametat.

Prostě určitý typy lidí dělat nedonutíte, a když jim nedáte soc. dávky, tak si  na živobytí vydělaj kriminalitou.

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

5. 6. 2010 15:25
Re: Mandatorní výdaje

A o tom to je. Já Vám napsal, že mi se mi ekluje, když jedním dechem uvedete TOP09+krácení m.výdajů a uvedete jen některé, konkrétně ty, které se Vám hodí. Vy na to opáčíte "ale vždyť já uvedla jen některé". Tedy když já říkám "jste neobjektivní" Vy se hájíte argumentem "ale já jsem neobjektivní". To je ovšem  kouzelné. Co mne ale skutečně dostalo je Vaše poslední otázka. Odpověď na ni, konkrétně v případě zmiňované TOP09, a podotýkám odpověď poměrně rozsáhlou a konkrétní, najdete v jejich volebním programu, v kapitole "sociální politika". Pokud se ptáte takto, znamená to že jste to nečetla. A nezbývá než doporučit i kapitolu "reforma důchodového systému", kde se mimo jiné i dozvíte, jak Mádl & Issová mohou vypomoci svým rodičům s důchodem systémově. To jste také nečetla? To by totiž vysvětlovalo mnohé.

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

5. 6. 2010 15:55
Re: Mandatorní výdaje

Vy jste si asi járinku nepřečetl, že? Mně zas ekluje, jak vyzobáváte Vy. Ono tam kde je tisíc nezaměstnaných a 50 míst na pracáku, přece jen by leckdo musel umět alespoň sčítat a odčítat, aby nepindal jen tak do větru.

Veřejné práce pro nezaměstnané - moc hezké, ovšem pokud byste měl v hlavě a ne na hlavě tušil byste, že by to znamenalo mzdu a nikoli sociální dávku. Obce a města už daly několikrát najevo, že na to jaksi nemají.

Takže jste ty mandatorní výdaje mohl vzít jako celek, kdybyste ovšem měl v té hlavince.

Takže s tou nadřazeností vědoucího všehomíra trochu příště šetřte - u sebe. Nebo se zatím zkuste bavit jen s tím Bobem a z pod ochrany klobokouku zatím raději ten nos nevystrkujte. Mohl byste zavadit o realitu.:-)

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

5. 6. 2010 16:54
Re: Mandatorní výdaje

Pán je tak trochu hulvát, že? Víte co, ty kecy o klobouku si laskavě nabouchejte do špic. A teď  pojďme. Vata kolegyně Járinky se dá shrnout do jedné věty: "Mladí skočili jste u voleb pravici na špek, nic se nezmění". S tím nesouhlasím. Že peníze nejsou a bude se muset škrtat je jasné, a pokud něco tvoří 80 % rozpočtu, bude se muset škrtat i v mandatorních výdajích. Je však trošku fujtajbl, když to někdo prezentuje jako škrt především na porodném a rodičovském příspěvku, protože se mu to hodí emotivně do krámu. Takhle to bylo podané a to se mi eklovalo. Co se týče nezaměstnanosti - beru že je spousta lidí, kteří práci nemůžou dlouhodobě sehnat. Sociální síť potřebujeme a neobjedeme se bez ní. Ale je jí potřeba pro  ty, co pomoc skutečně potřebují a snaží se. Člověče, já ukázal prstem na jednoho konkrétního nemekačenka a  kolem něj chodím den co den do práce už sedmým rokem! A doufám, že ho příští rok uvidím buďto s koštětem v ruce nebo s dekou pod mostem. Basta.

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

5. 6. 2010 17:17
Re: Mandatorní výdaje

K těm hulvátům. Za hulváta Vás nepovažujji, nikde jsem to nenapsal. Víte proč? Ve Vašem věku mi maminka říkával, že se TO dá říct i jinak, a měla pravdu. Ergo kladívko, jen jsem použil - někde - jazyk svého mládí. Že už teď byste měl potřebu dívat se "kriticky" na jazyk mládí předcházející generace?;-D

Zda mladí skočili či neskočili na špek a čemu či komu - na tu otázku si mnozí z Vás odpovíte sami, všechno chce svůj čas.

Když už jste u reformy důchodů - oni jsou dva důležitíé faktory, proč jí třeba. Vy znáte jen ten jednodušší. Přesto je důležitější ten druhý, o které zjevně nemáte ani tušení.

Abych zakončil stejně .... Basta.;-D

0 0
možnosti

Alexandr Špáta

5. 6. 2010 17:33
Re: Mandatorní výdaje

Nechci Vás poučovat o tom, že bavíte-li se o jednom nemakačenkovi, nebavíte se vůbec o článku.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka