Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

liason

6. 2. 2009 14:52
No jo, ctižádostivky.....

Já znám jednu a ta už se prosouložila přes vedoucího provozu - výr.ředitele-personálního ředitele k předsedovi představenstva. Stihla to za 20 měsíců a ačkoliv nejsem žádný škarohlíd nebo moralista, udivilo mě, že se od první chvíle ve firmě vůbec nesnažila mlžit a šla nekompromisně za svým, manželky nemanželky, děti neděti.....

Holt na to má ksichtík, figuru a žaludek.;-)

0 0
možnosti
Z

Zel1

5. 2. 2009 18:16
Tohoto téma se tu v diskuzi

"chytli" většinou ženy. Já jsem si vzpoměl na nějaké dlouhodobé výsledky četnosti sexu z Velké Británie za posledních asi 60 let. Závěr byl asi takovýto: To, co si "odsouložili" angličanky v 50-tých letech minulého století, to se už žádné následující mladší generaci nikdy nepodařilo.

Válka je pryč-hluboká úleva a víra v budoucnost; televize v plenkách; interned žádný; málo barů a jiných lákadel pro noční život mimo domov... atd. atd.  U nás byla padesátá léta trochu jiná ale určitě by se to dalo trochu srovnávat i se sexuálním životem našich babiček uprostřed Evropy.

Já vím, že k tomu sexu jsou (snad i dnes) vetšinou potřeba dva, ale -vzhledem k první větě mého příspěvku- jsem zde už psal jenom o ženách.

0 0
možnosti
HF

Hana F.

6. 2. 2009 9:13
Re: Tohoto téma se tu v diskuzi

No jo v dnešní době je sex spíše mediální humbuk, než skutečná realita.

0 0
možnosti
IO

Ilona Ondráčková

5. 2. 2009 17:20
jsem nějaká natvrdlá

Nepochopila jsem to selektování. Selektuje se před sexem nebo až po? PS: jsem ctižádostivá se vše dozvědět8-o

0 0
možnosti
HN

handour

5. 2. 2009 17:24
Re: jsem nějaká natvrdlá

Zdravím Ilonko, domnívám se, že selektování před by mělo jiné výsledky než selektování po:-P....každopádně se taky ráda nechám poučit od zkušenějších;-)

0 0
možnosti
J

Jack777

5. 2. 2009 15:24
...

Já si nemyslím, že by dnes ženy selektovaly záměrně. Spíš je to tím, že moderní holky postrádají jakousi živočišnost a jsou více uvědomělé, zapojují až moc rozum a nemají tak velkou chuť na sex. Například tady mi přijdou holky většinou takové spíš pasivní a ve většině mých vztahů jsem spíš musel být tím aktivním já...

0 0
možnosti
VD

všd

5. 2. 2009 16:24
Re: ...

Ono jde o věk, část holek si po dvacítce myslí, že sexu si dost užily v pubertě. Naopak ty, které nezačaly do puberty, často šokují muže, když jim po dvacítce řeknou, že jsou nevinné.

0 0
možnosti
HN

handour

5. 2. 2009 12:24
absolutní souhlas

Hanko máte pravdu, ale koho tím sexem dneska ovládat, když chlapi na něj nemají čas, a nebo jsou prostě moc unavení:-/Dnešní hektická doba si vybrala svou daň i tady.Kdo se dneska miluje z lásky,dlouze...to je všechno odbitý ve 3 minutách-v tom lepším případě.

Pamatuju si, že kdysi byl i ten sex krásnej...teď už zůstalo jen to slovo, který když někdo zaslechne jeho reakce je:ježišmarjá...tak na to už vůbec nemám čas....;-(

0 0
možnosti
P

parnassius

5. 2. 2009 14:50
Re: absolutní souhlas

Ale no tak, nemůžete dobu posuzovat podle vlastních problémů nebo kamarádek.:-P 

Vaše věta "pamatuju si, že kdysi byl i ten sex krásnej" mě upřímně pobavila. O Vánocích jsem byl u své dvaadevadesátileté babičky-čiperky, přinesl jsem ji, mimo jiné, vaječňák, s kterým mě "vyhodila", že to je pití pro starý báby a tak jsme pili Jamesona a ten ji rozvázal jazyk. Témata u popíjení byla různá a babička měla podobné hlášky jako Vy, ale zároveň konstatovala, že dnešním ženám chybí cudnost, a pak jsou překvapené, že chlapům nehoupne (cituji doslova), když si nedokáží uchovat určitou míru tajemství, nádech nevinnosti a základní stud. Holky už se dneska nečervenají jako dřív, dodala..........Já dodávám, že naštěstí nikdy nebyla na netu.........;-)

0 0
možnosti
O

ozdoba

5. 2. 2009 12:00
Hanko, nezaspala jste trochu dobu..???

obávám se, že dnes jsou to spíše muži, kteří oddalují soulož....Spousta ženskej se chová, jako by to měla mít naposled. (Y)

0 0
možnosti
V

váha

5. 2. 2009 11:24
O co tu jde?

Autorka nám sděluje, že muži jsou v podstatě out (jsou ovládáni ne láskou ale chtíčem), ženy jsou out (jsou to naivky), britští vědci jsou out (objevili Ameriku), doba je out (sex je prezentován jako mechanická nezávazná rozkoš). A sama autorka je "in"? A v čem to její "in" jako spočívá? (Rv)

0 0
možnosti
JPA

Jirka původní A1

5. 2. 2009 10:54
No sex na prvním rande?

To se už návštěva hampejzu povazuje za rande?

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka