Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

flame

8. 9. 2008 6:38
Neuvěřitelné...

ač s tímto článkem, jak víte tentokrát příliš nesouhlasím....zase jste si dle ohlasů soudě, parádně šťouchlaR^

0 0
možnosti

Hana F.

8. 9. 2008 13:30
Re: Neuvěřitelné...

To je neuvěřitlené, protože to nebyl žádný šťouch.  To měla být diskuze na téma vztahy. ;-(

0 0
možnosti

flame

8. 9. 2008 14:01
Re: Re: Neuvěřitelné...

pak se ale měla diskutovat o vztazích všeobecně a již dříve a ne až ve spojitosti s pí Lucií Bílou. I když chápu je na očích a jako příklad poslouží nejlépe.

Ale co etická stránka věci.....

0 0
možnosti

Hana F.

11. 9. 2008 10:13
Re: Re: Re: Neuvěřitelné...

Tak to se Vám nepovedlo.

Tím jsem totiž na blogu začínala a věnuji se tomu už několik let.

 Stačí se podívat do rubriky Muž a žena viz pravé menu.

0 0
možnosti

flame

11. 9. 2008 10:27
Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné...

no nepovedlo se mi to :-(asi z toho důvodu, že k blogům jsem přišel nedávno a nemíním pročítat všechny články od začátku...Já jsem tím spíš myslel, že jste Váš náhled na věc nemusela spojovat s Lucií Bílou ať je jaká je a ještě ke všemu zrovna v době, kdy je propíraná snad ze všech stran a její vztah dávat  za učebnicový příklad.

Připadá mi to neetické, nehledě na to, že ve vztazích se stejně nikdo žádnými poučkami, příručkami a radami, neřídí....protože to prostě a jednoduše nejde.

0 0
možnosti

Hana F.

15. 9. 2008 11:39
Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné...

Tak Vám přijde neetické, že píšu o tom, o čem sama Lucie veřejně mluví ve všech možných pořadech? Ona sama svůj vztah veřejně rozebírá, a právě to mě inspirovalo použít veřejně známého přikladu k poučení. Nenapsala jsem o ní nic špatného, než to, co sama o sobě řekla.

A ještě se zeptám, kolik zkušeností máte s problematikou budování vztahů?  Já jen že si dovolíte, tvrdit ,že se poučkami nikdo neřídí.

  Dovolte, abych Vás vyvedla z omylu.To byste se divil, jak to ženy zajímá, a jak se jimi řídí.

Je vidět, že neznáte ženy, asi bych Vás měla proškolit :-)

Nic ve zlým. 

0 0
možnosti

flame

15. 9. 2008 14:39
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné...

Sice jsem Lucii o svém vztahu mluvit neslyšel, ale věřím, že je to jen tím, že nesleduji ten správný pořad:-) Přesto bych si troufal tvrdit, že pokud by jste se jí snažila tento dnes již krachující vztah vymluvit, neuspěla by jste....na to nemusím mít ani tolik zkušeností jako Vy.

A to že úvahy okolo vztahů ženy zajímají mě nepřekvapuje..........jen bych se malinko podivil, že i přesto, že jsou tak zásobené radami v budování vztahů je to pořád takové ne moc radostné, rozzchodů i rozvodů je pořád dost.. Ale jestli ono to nebude tím, že my muži jsme v tom tak natrvdlí, že.Fakt bychom asi potřebovali proškolit.;-)

Nebojte, nejsem žádnej zhrzenej manžel....vztah mám fajn.....možná proto, že mi do toho nikdo nemluví......nebo spíš...ježkovo oko, možná Vás moje žena opravdu studuje. No nic ve zlým.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS