Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mona m.

22. 7. 2008 9:52
také to tak citim...

osobne nezdravim "dobry den" ale "hezky den preji" - aby si toho lide pres tu zmenu vsimli. "Miluji te" - kdyz vidim, jak to vsichni kolem me pouzivaji jako neco bezneho, je mi spatne - stejne jako kdyz mi kamaradka do kazde SMS napise zkratku "mam te moc rada - MTMR"... uz je to obycejne, i kdyz ji to verim... super clanek diky R^ :-) 

0 0
možnosti

anžto

22. 7. 2008 10:20
Re: také to tak citim...

tak to teda u mě s kamarády a kamrádkami nehrozí - to by bylo dost divné. Miluji tě neříkám ani svým rodičům - zrovna nedávno jsem se o tom bavila s kamrádem cizincem, protože mu zrovna volala máma, když jsme někde seděli a taky ukončoval hovor i love you - tak jsem říkala, že bych to mámě nikdy neřekla...což mu přišlo zvláštní. S našima si jen posíláme  v smsce třeba pusu - pa a pusu - ale to je tak vše.   

0 0
možnosti

Hana F.

22. 7. 2008 10:51
Re: Re: také to tak citim...

Díky za reakci. Máte pravdu, u nás  totiž je rzodíl mezi Miluji tě a mám tě rád. Ta první formulace je vymezena  pro seuxální vztahy, ta druhá pro  spíš pro srdeční. protože se nepoužívá ve vtahu k rodičům a kamarádům. A  rodiiná láska se u nás prjevuje spíš těma pusama, než vyznáváním lásky tímto sloganem.

Je to o zvyku a spojení slova milovat se sexuálním aktem.

0 0
možnosti

divilek

22. 7. 2008 14:26
Re: Re: také to tak citim...

Anžto jiná země jiný mrav :-). Ale přijde mi taky normální mít spoustu lidí "rád" a jen někoho (tedy cosi jako životní lásku) "milovat"... A většinou ty city loudí ženy a je pravda, že muži často mají pocit, že to podstatné už bylo jednou řečeno a další výrok připadá v úvahu až při nějaké změně smýšlení :-). Na druhou stranu ti pozornější muži to asi umí sdělit i jinak, než pouhou deklamací slov miluji tě...

0 0
možnosti

Klara L

22. 7. 2008 10:20
Re: také to tak citim...

Mně teda není špatně, když mi kamarádka nebo sestra napíše, že mě má ráda :-) spíš je mi dobře a mám radost. Taky přítel mi často říká, že mě miluje, po minulých zkušenostech je to strašně příjemná změna a já si to pokaždé znovu vychutnávám. Každý to holt má nastavené jinak. Ale jinak souhlas v tom smyslu, že taková podobná prohlášení by se neměla vyslovovat jen tak, když to člověk nemyslí vážně.

0 0
možnosti

Hana F.

22. 7. 2008 10:54
Re: Re: také to tak citim...

Něco jiného je, když se to říká často a něco jiného je, když se to říká pořád a používá se  to místo pozdravu.

0 0
možnosti

Hana F.

22. 7. 2008 10:46
Re: také to tak citim...

Taky díky :-)

Přesně tak  zobyčejní to a ztrácí to hodnotu vyznání.

0 0
možnosti

Hana F.

22. 7. 2008 10:52
Re: Re: také to tak citim...

Tahle  reakce patřila mona m.,

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka