Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

natelius

16. 6. 2008 22:10
Nikdo ji nenutil

Na ten balkón šla nahatá dobrovolně. Takže je buďto senilní nebo byla pod vlivem nebo si to holt chtěla zkusit a na svoji odvahu doplatila. Fotky jsem viděl na Internetu a žádná tragédie to není. Paní Jiřina je trochu při těle, ale na svůj věk vypadá na těch fotkách dobře. Myslím, že se stydět nemusí.

0 0
možnosti

Hana F.

17. 6. 2008 8:10
Re: Nikdo ji nenutil

Jistě, vy jste asi dokonalý a vždy vám dojde, co může stát, nikdy jste neudělal žádnou blbost.

Ona taky neomdlela z toho že by vypadla blbě, ale z toho, že její nahé fotky sjou v novinách, bere to jako zásah do svého soukromí. Ne pro každého je nahé exhibování na veřejnosti normální věcí, jak je  to dneska zvykem.

0 0
možnosti

stařec bez moře

16. 6. 2008 14:32
proč zkolabovala?

Protože se lekla svého stařeckého vzhledu? Na něj si přece postupně mohla zvyknout. Že je na stánkách bulváru? Tam se to jen hemží slavnými. Že tam byla nahá? No a co. Nahota není nic hrozného. Nějak tomu nerozumím.

0 0
možnosti

Hana F.

16. 6. 2008 16:19
Re: proč zkolabovala?

Když budete v 77 vypadat jako ona, tak si můžete gratulovat. Její nahý fotky jsem neviděla, ale myslím to celkově.

0 0
možnosti

Klotilda

16. 6. 2008 14:26
Nechápu skandalizování nahoty

Na této události mě udivuje předhození davu.Příště možná nějaká známá stařena či stařec budou v bulváru předváděni jako slintající,pomočení,zmatení........

No ale je to jejich vina.Byli mladí,úspěšní a jistě i velmi pyšní a hrabiví.8-o

0 0
možnosti

Hana F.

16. 6. 2008 16:17
Re: Nechápu skandalizování nahoty

Přesně!!!  To je přesně to na co se ptám v článku: kam, až to zajde?

Díky za příspěvek.

0 0
možnosti

chodovar

16. 6. 2008 13:37
Paní Bohdalová

       byla dobrá herečka, ale dnes je stále více zřejmé, že neumí včas odejít. Zkrátka je to exhibicionistka jak na jevišti, tak i vsoukromí. Člověk by měl být sebekritický a odejít do penze dřív, než se lidem zprotiví. Příliš okatě na sebe upozorňuje a chce být za každou cenu na jevišti nebo v TV.

       Má s bulvárem jistě bohaté zkušenosti, tak si na sebe měla dát pozor. Za následky si může sama, tak proč takový humbuk s nervovým zhroucením.

0 0
možnosti

Hana F.

16. 6. 2008 16:16
Re: Paní Bohdalová

NO jasně dejme Bohdalku na pranýř. Jsme zvědavá kohobyste dala na pranýř,  až někdo vleze tímto způsobem  vleze do soukromí vám? Sebe? Asi těžko.

Už po několikaté zde píšu, že v článku nejde ani tak o Bohdalku, jako o to ukázat na její kauze delvavaci lidský důstojnosti a porušování práva na soukromí díky lidské chtivosti šmírovat druhý.

0 0
možnosti

ShadowBoo

16. 6. 2008 10:17
Na jednu stranu..

je pěkně nechutné fotit starší ženu v rouše Evině, ale na stranu druhou souhlasím s názorem, že je jasné, pokud paní Jiřina vylezla na balkon nahá, nutně musí existovat někdo, kdo jí uvidí nebo vyfotí. To, že se zhroutila a pak ještě v telefonickém záznamu jednomu redaktorovi řekla, že se zhroutila a je na práškách a buh ví co ještě, to mi připadá trošku " já jsem ta chudinka, kteří všichni ublížili a tak mě litujte!" I v pořadu, kde má tahle paní Bohdalová, za mlada skvělá herečka, za dnešní doby ženská, která už neví co by, aby byla vidět, připadá mi odoprná a vlezlá, jako by chtěla ukázat, že jen ona je hvězda. Každému ve "svém" pořadu skáče do řeči, vůbec mi nepřipadá, že je tak vážená jak byla. Prostě a jednoduše, čuji v tom podraz, já nikomu nebudu veřejně přiznávat, že jsem na práškách, pokud nechci, aby mě lidi litovali. Tak to vidím já, ale kdo ví, jak to vůbec bylo. třeba je to všechno jenom nastražená fraška. To ví jen paní B. :D

0 0
možnosti

Hana F.

16. 6. 2008 10:30
Re: Na jednu stranu..

Ano možné všechno, i když mi nepřijde tak nelogické, že pokud jí redaktor volá, když  bylo veřejně známo, že se zhroutila, že zareagoval tak jak zareagovala. Poklud byla v šoku a pod práškama, není na tom nic zarážejícího.

A ono nejde ani tak o tu ní, ale její kauza  mi jen evokovala, kam až jsme schopní v tý žumpě zajít. Vždyt je opravdu nechutný humus.  

0 0
možnosti

anžto

16. 6. 2008 10:11
nepřehánějte to už

propána co se o tom všude píše? to jste nikdy neviděli nahatou ženskou nebo co? nahota je nejpřirozenější věc, mě by bylo taky šumák jestli mě někdo vyfotí nahou - nedělejte z toho drama...vždyť vůbec o nic nejde? evidentně máte málo starostí..to vám fakt závidím

0 0
možnosti

Hana F.

16. 6. 2008 10:14
Re: nepřehánějte to už

Když ono o tu nahatou ženskou ani tak nejde, jako o  právo na soukromí.

Až se to bude týkat vás, tak pochopíte, že moje starost byla na místě. :-)

0 0
možnosti

alex hart

16. 6. 2008 9:34
A nepřeháníte podobným způsobem jako bulvár?

Taky si myslím, že se to zbytečně dramatizuje.  Pokud by bulvár přinesl fotografie z vnitřku bytu, souhlasil bych s Vámi, že je to nechutné. Pokud byla nahá na balkóně, neměla by vykřikovat, že se jí děje křivda.

Ptáte se, co jsme to za lidi.  No někteří z nás si v těchto tématech skutečně libují. Ale jiní nejenže nekupují bulvár, aby si mohli prohlídnout nahatou stařenu, ale ani nečtou články na toto téma. Já jsem se na Váš článek např. podíval jen proto, že jsem očekával, že podle titulku odhalíte skutečný zločin. Třeba jen v morální rovině.To se však nestalo, ani tak ani jinak. 

A tak mi připadá, že titulek Vašeho článku má především fungovat jako magnet a zvyšovat Vaší karmu. Takže máte praktiky vlastně stejné jako ten kritizovaný bulvár. Přitom vím, že jako autorka máte na víc a že jste schopna tu a tam vypustit do světa článek na docela seriózní tema. Tak proč tohle, proboha?  

0 0
možnosti

Hana F.

16. 6. 2008 10:05
Re: A nepřeháníte podobným způsobem jako bulvár?

Protože to považuju za  závažné téma, kam až  lidská pokleslost dojde?

Protože mi vadí  ten egocentrismus, když se to týká  soukromí jedince, tak je zle, ale přitom dává svou touhou šmírovat druhé vysoké výdělky bulváru.

Ten článek má podtext: Uvědomujeme si, že to  co sami nechceme, děláme jinejm?

0 0
možnosti

tolan

16. 6. 2008 9:22
Bezohlednost, ale od Jiřiny Bohdalové

Pokud nemám pohledné tělo, potom se s ním veřejně v nahotě neproducíruji. Je to skutečně humus, mít na dovolené na příklad v Egyptě kolem sebe na pláži stará, vytahaná, vysušená prsa, vystavovaná bezostyšně na slunce. Ani doma si nedovolím na sídliště vyklouznout na balkon nahý věšet plavky, natož v hotelu, v cizé zemi. Možná byla paní Bohdalová podnapilá, nebo ztrácí soudnost. Jistě je to šok vidět své nahé tělo nenaaranžované. Je to krutá pravda, za kterou si ale může jenom sama.

0 0
možnosti

gagaryn

16. 6. 2008 9:23
Re: Bezohlednost, ale od Jiřiny Bohdalové

a proč by si nemohla jít na balkon jak chce?

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

16. 6. 2008 9:04
tohle skutečně

ještě někoho zajímá???8-o8-o

0 0
možnosti

gagaryn

16. 6. 2008 8:50
***

Jiřina Bohdalová si jen zkoušela císařské šaty. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka