Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina

12. 6. 2008 1:49
Tentokrát opravdu

nevím HaF, co na to říci. To dělení snad platí už po staletí, akorát že emancipace dává ženám víc možností. Také je snad i vrstevnatější, ale především nic nevypovídá o následných kvalitách vztahu. Znám neúnavného Casanovu, který to nicméně už 30 let táhne s naprosto příšernou babou. Co naopak ti hodňásci, které chytne druhá míza? A což teprve ty panenky z kouta, které naznaly, že teprve ve čtyřiceti začíná život a tak opustili toho svého zdevastovaného ňoumu, kterého 20 let devastovaly svou ustavičnou nespokojeností (jako že nespokojené jste všechny).

Jinak být uloven (vybrán) ženou není vůbec marné, ony ty ženské mají obvykle větší cit pro to, s kým to bude fungovat (pomíjím nyní zlatokopky). Z osobních zkušeností doporučuji mužům, aby se neuráželi, dá-li jim ženská hned vale, v podstatě udělala pro ně to nejlepší.

0 0
možnosti

Hana F.

13. 6. 2008 10:12
Re: Tentokrát opravdu

Díky za skvělé postřehy ze života.

Jen bych trochu oponovala s tím, aby se mužský neuráželi, kdy jim dá ženská  hned vale, že pro ně v podstatě udělá to nejlepší.

Protože u ženy ne, vždycky neznamená ne.

Naopak žena svým ne  testuje muže, zda má ono opravdu zájem.   Je  to téma na celý článek, napíšu o  tom.

0 0
možnosti

Yeback

11. 6. 2008 22:27
Ženy se správně dělí na kuřačky a nekuřačky,

kuřačky se dále dělí na polykačky a nepolykačky, polykačky se dále dělí na poblikačky a nepoblikačky.

Lovu zdar. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

patockajan

11. 6. 2008 14:43
Ve skutečnosti loví jen ženy

Ve skutečnosti loví jen ženy. Pokud chce sebevětší "dobyvatel" dostat ženu, která ho doopravdy (ne naoko) nechce, tak má smůlu. Prostě to v civilizované společnosti nelze. Můžete někoho zvát, dobývat ho SMSkami, maily, květinami, pokud ta žena reaguje jen odmítáním nebo vyhýbáním, tak máte smůlu a basta.

0 0
možnosti

Jack777

11. 6. 2008 16:07
Re: Ve skutečnosti loví jen ženy

Stejně to platí naopak. Žena se může snažit svádět jak chce, ale pokud muže nepřitahuje, tak má holka smůlu....

0 0
možnosti

nonick

11. 6. 2008 12:31
A proč ta fotka německé kytaristky z Karlova mostu?

8-o

0 0
možnosti

Hana F.

11. 6. 2008 13:59
Re: A proč ta fotka německé kytaristky z Karlova mostu?

Protože jsem jinou vhodnu v archivu neměla :-)

0 0
možnosti

kokr57

11. 6. 2008 12:06
ahoj....

jsme na sebe zase narazili,musím ti dát za pravdu,že ode mne s tím fotbalem to byla spíše provokace,nicméně,tak mne zařaď zde, prosím: manželkám,ze kterými mám děti jsem byl věrný,vybíral jsem si vždy kvalitu,vzdělanou,hezkou, emancipovanou,na druhou stranu jsem byl pernamentně nevěrný v ostatních vztazích,těch vztahů jsem zažil opravdu hafo,sex mne baví,ženy mne baví,ale vždy to bylo tak max na 2-3roky,tam kde byly děti tak na 5let,  tam také nevěry nebyly,jsem městský model,dbám na vkus,inteligenci,šarm,žena musí mít něco,ale mne to zkrátka v posteli baví,tak experimentuji,co mne jen stojí:-))),kam patřím??Je pravda,že nějaký instinkt mne radí,do čeho se nemám plést.Dík. 

0 0
možnosti

Hana F.

11. 6. 2008 13:58
Re: ahoj....

Ty jsi zvláštní kategorie Don Chuán elegán  občasnými záchvaty věrnosti :-)

 

Vývoj kategoriií se stále mění a stále pracuji na jeho doplnění s humorem a nadhledem.

0 0
možnosti

ellinor

11. 6. 2008 11:19
proč ten dvojí metr?

Proč je žena z první kategorie "děvka" a "zoufalá" a u mužů to neplatí? Proč je sexuchtivost u mužů vnímána jako přirozená, kdežto u žen jako špatná? (Y)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS