Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepan A2

8. 6. 2008 16:50
Nedívám se na fotbal, ale včera jsem to porušil.

A po utkání mě napadla věta, kterou kdysi řekl kterýsi vojevůdce po vítězné bitvě:

Ještě jedno takové vítězství a jsme ztraceni.

0 0
možnosti

Hana F.

8. 6. 2008 18:43
Re: Nedívám se na fotbal, ale včera jsem to porušil.

To je krásný a výstižný nápad.R^

0 0
možnosti

ant.

8. 6. 2008 15:52
...konečně slovo odborníka ...holt jsme v Česku...

..." Nebýt skvělého Čecha, štěstí a fikané trenérské taktické výměny útočníků, skončila by naše zahajovací premiéra fiaskem "....a nebýt malých brambor, tak nemají prasátka co žrát...;-)...víte - proto je tam tak dobrý brankář - aby tým podržel, když se zrovna nedaří..., proto je p. Brückner tak uznávaný a dobře placený trenér a Vy sedíte u TV...a štěstí přeje připravenému...na minulém mistrovství Evropy hráli Řekové daleko horší fotbal a koho to dnes zajímá - stali se mistry Evropy...jo - ten popis náčelníka Apačů je trochu ujetý...Rv;-)

0 0
možnosti

Hana F.

8. 6. 2008 16:22
Re: ...konečně slovo odborníka ...holt jsme v Česku...

Slova odborníků, jsi přečtěte ve sportu na idnes. Tohle je ženský pohled na věc, snad mám na něj taky právo ne?

Fotbalové samožerství u mě nenajdete, já beru fotbal jako zábavu a tak o něm i píšu.

0 0
možnosti

Li.Kr

8. 6. 2008 14:41
jednou větou:

utrpěli jsme výhru.

0 0
možnosti

stastu

8. 6. 2008 14:52
Re: jednou větou:

Trefné, to by byl skvělý nadpisR^

0 0
možnosti

-fh-

8. 6. 2008 13:36
pěkně napsáno...

Ne Vinnetou ale jiný indiánský kmet je připisován trénérovi...

0 0
možnosti

Hana F.

8. 6. 2008 14:04
Re: pěkně napsáno...

No jo vlastně, mít dlouhý vlasy, tak je to celý  Klekí-petra, bílý otec Apačů :-)

Škoda, že mi to nedošlo dřív. 

0 0
možnosti

stastu

8. 6. 2008 12:37
Bravurně napsáno

"Našim klukům", jak ráda jim říkávala má babička, jsem vždy rád fandil. Babička byla obrovský fanda celým svým srdcem a já s ní. Nebyl to jen fotbal, ale snad každý sport v mezinárodním měřítku,  co jsme u té bedny vášnivě komentovali.

Babička zemřela a minuly doby, kdy  si k bedně opět sednu. Ani nevím, kdy ta změna přišla, ale nynějšímu stylu fotbalu nemohu přijít na chuť. O to víc mě překvapilo, když jsem včera, po patnácti minutách odehraného času, začal fandit Švýcarům.

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka