Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jondr

9. 4. 2008 10:25
To není nadsázka,

to je pravda. Snad jedině sociobiolog by to trochu upřesnil ohledně příčin a následků, ale jinak R^

0 0
možnosti

denk niet

28. 3. 2008 12:53
Hanko, prima!

Ve srovnání s "velikonočním beránkem" jsem se u tohoto článku opravdu bavil. Takže jsem rád, že jsem se Vám posledně nakonec omluvil - smysl pro humor máte, jen já jsem měl nějakej blbej den...;-)

Těším se na další příspěvek R^

0 0
možnosti

Hana F.

28. 3. 2008 15:45
Re: Hanko, prima!

Díky,  tak o to mě těší, ale není se zač omlouvat, ne vždy ne každému určitý typ humoru sedne, nebo ho  pobaví.

Beránek někoho pobavil a někoho ne. :-)

Možná jsem měla blbej den já, když jsem ho psala :-)

0 0
možnosti

nyny.

26. 3. 2008 15:40
se picnu dneska

Buď článkům nerozumím, nebo je nejsem schopná přečíst, tenhle mi přijde zas jak z dřevních dob čského ranného kapitalismu, ...asi je to mezikusem ..jdu se schovat do kouta .

PS: i když teda ty hodní snaživí blbečkové mne rozesmály, takže karma diskusi

0 0
možnosti

Hana F.

26. 3. 2008 16:08
Re: se picnu dneska

No nyny ono se říká, že u nás je dřevní kapitalismus a řekla bych že mnohem horší, než byl ten skutečný :-)

Takže se nikam neschovávejte :-) Chyběla byste nám :-)

0 0
možnosti

chodovar

26. 3. 2008 14:57
ZCELA NESMYSLNÝ A POCHYBENÝ ČLÁNEK

Ať žije feminismus.

Autorka ve svém článku zapomněla na podnikající ženy. Těch se to netýká? Jaký ony mají testosteron a další hormony?

Chcete podnikání, spojené s konkurenčním bojem vymýtit? Komunisté Vám budou fandit, ale to už zde jednou bylo. Pak jděte do komunismu - Číny, na Kubu, do Severní Koreje.

Ono to, že samci podnikají je přínosné i pro Vás, platí daně a sociální pojištění i na Vás.

0 0
možnosti

Hana F.

26. 3. 2008 16:06
Re: ZCELA NESMYSLNÝ A POCHYBENÝ ČLÁNEK

Evidentně jste nepochopil, že článek se netýká všech mužů  a všech podnikatelů. Taháte do toho zbytečně politiku. Házíte všechny do jednoho pytle. Trochu úsměvu, nadhledu  a mírumilovnosti do toho života :-)

Je zajímavé, že někteří muži vidí ten článek jinak :-) 

0 0
možnosti

Pepan A2

26. 3. 2008 12:48
Hani,

když nejsem testosteronový samec a nehodlám co deset let vyměnit svoji partnerku za mladší a designově zajímavější model, jsou out a měl bych se jít do kouta stydět?;-D

0 0
možnosti

Jirka původní A1

26. 3. 2008 12:56
Re: Hani,

no jo Pepane...asi holt nejsme dost moderní a jsme konzervativci. Nebo , že bychom byli chytřejší?;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Jirka původní A1

26. 3. 2008 12:42
Zase jsi na "svém " políčku, že ano... :-)))

docela jsem se divil, že to dlouho nebylo. Je docela zajímavý, že neznám nikoho, kdo by po x letech odvrhl svoji zákonou manželku a našel si mladší. Jistě jsou příkladů plné noviny, , ale já asi s takovejma nekamarádím. Docela je to sranda pozorovat, popřípadě pročítat jak se k tomu čtenáři staví. Není lepší bejt spokojen se životem a všechno ostatní přijde samo.

Jo a peníze dávají svobodu a někomu i skze tu svobodu štěstí. majetek je pouze prostředek a ne cíl.

Ještě mne docela překvapuje ta analogie s autama. To si nemůže člověk koupit to, co se mu líbí, bez ohledu na to, jestli to má nějaké konotace s čímkoliv?

0 0
možnosti

Hana F.

26. 3. 2008 13:27
Re: Zase jsi na "svém " políčku, že ano... :-)))

Jirko ano, to je moje hrací pole :-)

Já se taky s takovejma nekamrádím, ale znám takoví :-)

Kde můžu podepsat tvý věty: že nejlepší je být spokojený se životem a ostatní přijde samo a o těch penězích. To je přesný!!!

A ta analogie a autama je taky logická, protože auto je pro muže třetí já.  Vyplává to ze vztahu mužů k motorovým vozidlům. Dalo by se říci, řekni jaký máš auto a já Ti řeknu jaký jseš.

Proč mužům tolik záleží na síle motoru? Protože tím podvědomě ukazují svoji sílu. :-)

0 0
možnosti

misaviki

26. 3. 2008 12:17
-

Nevidím to tak černě. Můj muž taky podniká a miluje tržní ekonomiku "protože je kde vydělat když je člověk pracovitý" jak říká, ale i když na to má, žádný bavorák ani okázalosti se u nás nekonají. Žijeme normálně, šetříme, radujeme se ze slev. Docela mě překvapuje, že lidi z našeho okolí z daleko niž´šími příjmi utrácí víc a za luxusnější věci.

0 0
možnosti

Hana F.

26. 3. 2008 13:21
Re: -

Tak to není testosteron, ale  norrmální  typický živitel, který nevidí jen prachy a své ego, ale je pro něj důležitá rodina, líska a přátelství. 

0 0
možnosti

divilek

26. 3. 2008 10:57
Neviděl bych to tak dramaticky...

... jsou i muži, kteří nepotřebují drahé auto, x milenek a co 10 let mladší a méně ojetou manželku. A jsou slušní, případně pro mnohé ženy hodní (někdy to zní jako nadávka) a stejně spousta žen dá přednost nějakému zmetkovi, který je bude mlátit, nebo podvádět a jsou to často hezké a chytré ženy... A kde není poptávka, není ani nabídka. Až ženy budou říkat: Tvoje hnusné miliony mě nezajímají, já chci prima muže s charakterem a chudoba cti netratí (při čemž chudoba je pro mnohé ženy i nadprůměrný plat muže), možná zklidní hormony i ti testosteroni...

0 0
možnosti

erben3

26. 3. 2008 11:42
Re: Neviděl bych to tak dramaticky...

"...spousta žen dá přednost nějakému zmetkovi, který je bude mlátit, nebo podvádět..." - Přesně. Zalsepené právě těmi milióny. Hezky napsané. R^

0 0
možnosti

Kolumbo

26. 3. 2008 10:03
Chápu.

Takovej je prostě život, stejně to funguje v přírodě. Bez toho by život skončil. Že by si dva zárodky dávaly džentlmensky přednost - jen se račte narodit, já počkám. nebo se nechám potratit, já jsem /od narození/ ušlechtilej a tolerantní.

0 0
možnosti

Hana F.

26. 3. 2008 10:18
Re: Chápu.

 Takže vy si taky myslíte, že muži mají IQ spermií?

A ten vtip jste asi taky neslyšel, že?

:-)

0 0
možnosti

rezjir

26. 3. 2008 9:52
A paní autorko

četla jste někdy Válku spermií? V té knize a následně to běželo i na ČT2 se dovozuje, že ženy jsou v podstatě aktivnější než muži. Ale tak nějak rafinovaněji?

0 0
možnosti

Hana F.

26. 3. 2008 10:15
Re: A paní autorko

Nečetla, ale vím, že spermie mezi sebou soutěží, která je rychlejší. Ovšem člověk se od spremií snad něčím liší ne? Nebo chcete říct, že muži mají IQ spermií? :-)

A znáte  ten vtip, že ty rychlejší  a moudřejší spermie se na tu soutěž vykašlaly, a proto je na světě hodně snaživých blbečků?

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka