Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jirka původní A1

9. 12. 2007 20:02
pani Hano....

zase asi budu v něčem první.....jak jsem si přečetl "článek" o blogerovi, blogerce roku...ihned jsem Vám poslal hlas. ...doufám, že až to vyhrajete, podělíte se o ceny...ne jako Pepan A2, který chtěl rozdávat z Ježíškova :-)

0 0
možnosti

Hana F.

6. 12. 2007 9:54
Jirka původní A1

Nezapomínejte, že u nás je charita nováček, není tka zažitá jako V USA,

0 0
možnosti

Hana F.

5. 12. 2007 14:27
Pepan A2

No máš sice pravdu, ale Jesenicko taky ntekrát potřebovalo naši pomoc. A já to beru tak, že my danoví poplatníci jsme pomohli jim, a oni nám občanům Prahy 1 zas dali od srdce  krásný vánoční strom.

A mimochodem, radnice má také svůj majetek, na kterém vydělává, takže odkud ty peníze šly není jasné.

0 0
možnosti

Pepan A2

5. 12. 2007 15:06
Re: Pepan A2

Já vím, že jsem s tím otravný, ale nějaká akce pro ty, o kterých jsem mluvil, by mi úplně nahradila ty rozzářené dětské oči. Ty budou přece doma u jejich vánočního stromku. Případně by se daly obě akce zkombinovat. Že by ti bezdomovci našli aspoň na ty svátky azyl u toho stromu. Měj se hezky

0 0
možnosti

Hana F.

5. 12. 2007 14:24
Jirka původní A1

To my jsme na tom líp. my máme opilé jak anděly tak čerty. :-)

0 0
možnosti

Pepan A2

5. 12. 2007 15:10
Re: Jirka původní A1

Nechci být rejpal, ale ony pohádkové bytosti by se měly na ten večer dokázat ovládnout. Znám jen málo horších pohledů než je hodně ovíněný anděl s Mikulášem, kteří se nedokáží kontrolovat a bortí v nevinném dítěti poetickou představu o těchto bytostech. Je paradoxní, že na čertovi mi to nevadí.

0 0
možnosti

Hana F.

5. 12. 2007 14:23
vladimira

No ty tam opravdu chyběly :-)

0 0
možnosti

Jirka původní A1

5. 12. 2007 13:35
jenom taková maličkost

víte, že tady u Dunaje nechodí čerti, ale jen Mikuláš a anděl?.....myslím, že to je o trošku lepší vidět opilého anděla, než hordu "rozdováděných" čertů ;-D

0 0
možnosti

vladimira

5. 12. 2007 13:09
Jakoby tomu...

...ještě něco chybělo... Jasně: rozzářené dětské oči!!!

0 0
možnosti

Hana F.

5. 12. 2007 12:46
Andyyyyyyyyyyyyyyyy

Kde si byla? Ani nevíš,  jak se mi stýskalo !!

Tvůj návrat je pro mě  nejkrásnější dárek k Mikuláši :-)

Zase mi mluvíš z duše, já jsem tak ráda, že ses vrátila :-)

0 0
možnosti

Andy

5. 12. 2007 16:22
Re: Andyyyyyyyyyyyyyyyy

Hani,

ja jsme obcas nahledla a precetla..ale chybel mi cas odpovidat, reagovat, odepisovat. Promin.

Ale jsme tu..poraaad :-)

0 0
možnosti

Hana F.

5. 12. 2007 12:44
Jirka původní, Pepan A2

Tak já na Vás s láskou v lidských srdcích a vy na mě takhle,. No to jsem  dopadla :-)

0 0
možnosti

Pepan A2

5. 12. 2007 12:52
Hani

Ten strom není darovaný od srdce, ale za peníze daňových poplatníků. To se zase jednou potřebovali komunální politici zviditelnit a proč by to dělali za svoje. Víš jak by to bylo hezké, kdyby se postarali o ty nejpotřebnější, kteří v zimě umírají, protože si nenašli dost teplý kanál?

0 0
možnosti

Andy

5. 12. 2007 12:39
Dobry den po dlouhe dobe :-)

Ja si myslim, z ekazdy zpusob oslavy Vanoc je dobry :-)

Jsem pro pomoc potrebnym ale take pro krasne rozsvicene stromecky na namestich. Prave tyto symboly svatku nam svatek samotny pripominaji! Pripominaji nam, ze je doba, kdy je hezke nekoho obdarovat. Ne ze jen ted...ale ted je to zvlastnejsi a krasnejsi. Tyhle svtaky mam rada rozsvicene sromky i jinou vyzdobu. Peceni cukrovi i vanocni uklid...nakupydarku a davy lidi v obchodacich - to vse rada mam. Proto ze to vse k tomu svatku tak nejak patri.

Dnes se tesim na rozdavani mikulasskych balicku :-) To zase bude radosti  :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka