Poprvé

Je skvělý, dokonalý, bezva, super. Tyto superlativy mi hučely neustále v hlavě, hustila je do mě Renata. Podléhala přímo rituálnímu nadšení z jeho magické dokonalosti.Strávila s ním neuvěřitelné chvíle, ukázal jí nové rozměry života. Její nadšení sdílely i další moje kamarádky, které to s ním zkusily.    

Jiří Akir Konarski, O. Formánek

Já jsem tušila ve své skromnosti, že pro něj nemám ty správný parametry, proto jsem jeho fluidum s masochistickou askezí ignorovala. Renatina euforie však ve mně hlodala a hlodala, až přehlodala mé bolestivínské sebevědomí v tajnou touhu, zkusit to s ním taky.

Snažila jsem se svou ambiciózní touhu usvědčit z narcistické zhýralosti a umlčet ji argumenty o své inteligenční impotenci i absolutní neschopnosti s ním komunikovat. Dusila jsem ji slovy: „Neblbni, přesahuje mé možnosti chápání, budu před ním vypadat jak totální blb a zírat na něj jak lovec mamutů na žárovku“.

Přes tyto varovné signály si má touha nedala říct a v naivně bláznivých snech mi evokovala nezkrotně bouřlivé představy, jaké by to s ním bylo fantastické.

A jelikož stále neodbytně naléhala, mé sebetrýzněné sebevědomí podlehlo! A tak jsem vykročila nejistým krokem svého třesoucího se IQ vstříc jeho všestranné dokonalosti.

Sotva jsem ho spatřila, došlo na varovné signály – zírala jsem na něj jako lovec mamutů na žárovku. Když jsem se probrala ze svého dementního transu a uvědomila si absurdnost svého pokusu si s ním něco začít, upadla jsem v beznaději do agónie.

On jen tajemně mlčel a s ledovým klidem přehlížel mé dementní výpadky. To způsobilo v mém mozku zlomyslný zkrat, který mě pošťuchoval, abych pokračovala ve vraždě svého již polomrtvého sebevědomí.

Tak jsem se ho p o p r v é dotkla. Zpocenou rukou jsem křečovitě sevřela ten vyboulený zázrak, jímž jsem se ho snažila ovládnout. Byl to šok, můj dřevitý stisk se mu evidentně nelíbil, jeho kurzor začal lítat jako zběsilý a já vůbec nestačila sledovat jeho pohyby.

Vzpomněla jsem si, jak mi Renata radila, že to chce lehkou a jemnou ruku. Povolila jsem tedy své sevření a zlehka jezdila sem a tam. Měla jsem pocit, jako by si s úlevou oddechl a najednou nám to spolu šlo. Začali jsme si rozumět.

Je opravdu úžasný, odhalil mi některá svá tajemství. Spoustu jich sice přede mnou ještě skrývá, ale všechno chce svůj čas. I tak jsem mu celá podlehla a uvízla navždy v jeho síti. Říkám mu důvěrně Compíku a brouzdáme spolu každý den na stránkách internetu ve světě nekonečných možností a fantazie.

S myší jsem už jedna ruka a jeho kurzor mě dostane všude kam chci. Díky němu, mám i lepší mínění o svých technických schopnostech. Přeci jenom jsem na tom o něco líp než lovec mamutů.

 

Vyšlo na www.babinet.cz

 

Autor: Hana Formánková | čtvrtek 22.11.2007 9:13 | karma článku: 18,39 | přečteno: 3418x
  • Další články autora

Hana Formánková

Dobré rady, jak se nakazit chřipkou aneb prudiče děti neposlouchají, zkuste to jinak

Pamatujete si, jak vás rodiče stále prudili: nechoď bos, už máš zase holý záda, vem si šálu, čepici, nepij tu studenou colu apod.? A vzpomínáte si, jak vám s tím šli na nervy?

18.11.2018 v 14:40 | Karma: 10,18 | Přečteno: 623x | Diskuse| Společnost

Hana Formánková

DVD recenze: Professor Marston & the Wonder Women

Zvrhlíci nebo pravda o skrytých sexuálních touhách? Popírání lesbické lásky nebo život bez přetvářky? Zapovězené dilema z první poloviny 20.století se nám může zdát zbytečné v době reklam na bombastické orgasmy, můžem hned apod.

14.5.2018 v 22:40 | Karma: 11,00 | Přečteno: 402x | Diskuse| Kultura

Hana Formánková

Sbohem Kryštůfku Robine - film, který jste nemohli vidět v kinech

Životopisný rodinný příběh Alana Alexandra Milnea - autora Medvídka Pú nebyl promítán v kinech a vyšel pouze na DVD.

9.4.2018 v 10:00 | Karma: 12,23 | Přečteno: 484x | Diskuse| Kultura

Hana Formánková

Prezident Drahoš naši společnost nespojí

V předvolebním boji před druhým kolem prezidentských voleb jde především o nerozhodnuté voliče a protože voliči se často řídí emocemi, vytáhl Jiří Drahoš do boje umělecký kalibr.

25.1.2018 v 11:30 | Karma: 37,33 | Přečteno: 1229x | Diskuse| Společnost

Hana Formánková

Kocourkovský protikuřácký zákon

Tak nám začal od 31. Května - symbolicky na Světový den bez tabáku – platit protikuřácký zákon, jehož smyslem je omezit počet kuřáků a chránit personál a návštěvníky - nekuřáky barů, restaurací apod. před pasivním kouřením.

16.6.2017 v 9:30 | Karma: 35,10 | Přečteno: 1610x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka